Avto
283 ogledov

Nov način prevoza koles

BMW active tourer outdoor
1/17
BMW
BMW. Bavarci so predstavili koncept active tourer outdoor, ki prikazuje, kako bo mogoče potovalni prostor čim bolje izkoristiti za prevoz športnih rekvizitov.

BMW je predstavil koncept, ki združuje prepoznaven premium športni slog vozil s kompaktnimi merami, ki so jih združili s funkcionalnostjo in obilico prostora v notranjosti.

Ker je namenjen ljudem, ki aktivno preživljajo prosti čas, so materiali odpornejši, njihovo vzdrževanje pa enostavnejše. Ekološkost plug-in hibrida poudarja kombinacija prečno vgrajenega 1,5-litrskega bencinskega motorja s pogonom na sprednja kolesa, elektromotorja (poganja zadnji kolesi) in litij-ionske baterije.

Na elektriko do 30 kilometrov daleč

Kombinirana moč je 140 kilovatov (190 KM), pospešek od 0 do 100 km/h je manj kot osem sekund, najvišja hitrost je višja od 200 km/h, povprečna poraba pa 2,5 litra na 100 prevoženih kilometrov. Emisija CO2 je 60 gramov na prevoženi kilometer. Do 30 kilometrov daleč je možna vožnja zgolj na električni pogon.

Pozornost 4350 milimetrov dolgega koncepta privlači ekskluzivno lakiranje zunanjosti v barvi gold race orange, 20-palčna aluminijasta platišča, 8-palčni zaslon v notranjosti in panoramska streha.

Nosilni sistem za dve kolesi

BMW active tourer outdoor | Avtor: BMW BMW
Kolesarjem je BMW v svojem novem konceptu predstavil nov način prevoza koles. V nasprotju z običajnimi rešitvami, montaža tega nosilnega sistema ni izvršena na zunanji strani vozila, temveč je nameščen v notranjosti, kar prihrani prostor. Nosilni sistem je nameščen ob levi strani prtljažnika in vključuje sistem vodila s premikajočo konzolo. Vodilo je pritrjeno z dvema nosilcema, ki ohranjata zgornjo cev okvirja vsakega kolesa na mestu. Pred montažo, ki vzame le nekaj sekund, je potrebno odstraniti sedež kolesa (shrani se ga v predal pod dnom v prtljažniku, kamor lahko spravite tudi razno orodje in majhne predmete) in sprednje kolo vsakega kolesa. Premična konzola se odpre in zdrsne iz notranjega dela na vodilu. Kolesi se nato prečno namestita na nosilec v smeri vožnje in fiksno pritrdita. Ko se konzola ponovno zapre, se lahko kolesi enostavno potisneta nazaj v njun položaj mirovanja v notranjosti.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.