Organizacija Global NCAP je pred časom opozorila na katastrofalno zaščito, ki jo potnikom nudi nizkocenovni model datsun go, ki ga izdelujejo pri Nissanu. Avto se je namreč ob simuliranem trku v oviro povsem razletel. Potniki zaradi slabe strukture varnostne kletke ne bi preživeli niti malce silovitejšega čelnega trka, da o kakih pomagalih, zračnih blazinah ali čem podobnem sploh ne govorimo.
Znamka, ki sicer v Evropi in ZDA zelo poudarja svojo pripadnost avtomobilski varnosti, je skušala zamižati na obe očesi in je upala, da bodo kritike hitro minile.
Sedaj pa so se le odločili, da avto umaknejo iz Indije, kjer je bil njegov prvenstveni trg. Pri organizaciji Global NCAP so zadovoljni s potezo Nissana in jo pozdravljajo. Obenem pa pozivajo vse proizvajalce, naj enako pozornost, kot jo kažejo do zahtevnih kupcev v Evropi in drugih razvitih trgih, pokažejo tudi do ljudi, ki njihove izdelke uporabljajo na manj razvitih delih sveta. Še posebej, ker 10 avtomobilskih koncernov izdela kar 80 odstotkov vseh avtov na svetu, ti koncerni pa dobro vedo, kako se naredi varen avto, je poročal The Guardian.