Znamka Fisker še ni širše znana v svetu avtomobilizma, kar niti ne čudi. A pomanjkanja inovativnosti ji ne gre očitati, kar so dokazali z atraktivnim in tehnološko naprednim električnim križancem fisker ocean. Tega so lani končno začeli izdelovati v serijski proizvodnji v Magninem obratu v avstrijskem Gradcu, in prodajati po določenih trgih, tudi v Evropi. A se je izkazalo, da za resen preboj in nove nujne modele, s katerimi bi dosegli ničlo, kaj šele dobiček, zmanjkuje denarja.
Fisker trenutno visi na nitki, brez dodatne finančne injekcije mu grozi propad. Zato je ustanovitelj in šef podjetja Henrik Fisker povlekel eno najbolj logičnih potez in odprl vrata zunanjim investitorjem. Po poročanju Reutersa se je po dosedanjih pogovorih z več kandidati za vstop v Fisker najbolj ogrel Nissan. Nissan naj bi v podjetje Fisker vložil 400 milijonov evrov.
S tem bi japonski velikan prišel tudi do električne platforme, ki bi mu omogočila izdelavo inovativnih modelov. Med njimi je en najbolj zanimiv električni poltovornjak, ki bi bil izdelan na Fiskerjevi zasnovi in z Nissanovim imenom. Fisker je sicer že napovedal poltovornjak, ki bi nosil ime alaska in bi bil namenjen predvsem za ameriški trg. Tam pa ima Nissan že tudi lastne obrate, ki bi jih lahko izkoristil.