Vodstvo VW vrača svoje direktorje v pisarno, piše spletna avtomobilistična publikacija Automobilwoche. Namesto samo enega dneva v tednu naj bi se vodstvo vrnilo na delo štirikrat na teden, so v petek poročali nemški mediji. Spremembe veljajo od 1. novembra v štirih proizvodnih obratih v Wolfsburgu, Emdnu, Osnabrücku in Zwickauu ter v razvojnem oddelku na sedežu podjetja.
"Da bi optimalno oblikovali hibridno delo, je pomembno ustvariti pravo ravnovesje med mobilnim delom in delom v pisarni," je dejala tiskovna predstavnica VW. "V skladu s tem Volkswagen svojim zaposlenim še naprej ponuja možnost dela na daljavo, če delo to dopušča."
Do zdaj je bilo vodstvenim delavcem omogočeno, da iz pisarne delajo le en dan na teden, omogočeno so imeli celo, da posamezne dneve združijo kot štiridnevni blok v mesecu. VW je uredbo uvedel marca 2022. Številni zunanji zaposleni so izkoristili uredbo za delo predvsem iz svojega glavnega prebivališča, ki je bilo pogosto daleč stran, nekateri pa so se odpovedali svojemu drugemu domu v Wolfsburgu.
Izvršni direktor Oliver Blume in šef znamke Thomas Schäfer, ki se vsak teden vozi z letalom iz Irske v Wolfsburg, si že dolgo prizadevata, da bi bili zaposleni znova pogosteje na lokaciji.
Po navedbah iz krogov znotraj podjetja naj bi novo odločitev utemeljevali z zagotavljanjem lansiranja izdelkov in programa učinkovitosti. To zahteva večjo prisotnost na kraju samem. O zasnovi programa učinkovitosti, s katerim želi VW prihraniti deset milijard evrov, se trenutno pogajajo s svetom delavcev, rezultati pa naj bi bili na voljo do konca leta.
Svet delavcev se zavzema, da veljavne podjetniške pogodbe o mobilnem delu ne bi spreminjali. Ta že predvideva do štiri dni prisotnosti na teden na delovnem mestu.
mislim saj ne morem verjet, direktor se vozi z avionom ( sem siguren da ne z ryanair) verjetno s kakšnim falconom na službene stroške, zraven pa mlati slamo z varčevanjem. mislim lastniki so res kljukci ( lastniko so drugače ljudje,… ...prikaži več, ker je VW v lasti ene od nemških zveznih držav ). po drugi strani pa, slovenski delodajalec je na razgovoru dejal , plačam prevoz na delo max 30 km, ostalo si pa si sam kriv, če si tolk deleč stran. seveda ni bil SLO carina, ki plačuje podobno kot VW.
In potem naj on gobca o električnih avtomobilih. Zabitko en. Najprej si naj stanovanje poišče blizu tovarne in si kupi kolo in se neha gont z avionom.