Prevoz izrednega prevoza na cesti je kraljevska šoferska disciplina, ki jo zmorejo le najbolj izurjeni. Zato čudi, kako amatersko so se prevoza večdeset tonskega kosa jekla lotili v ZDA, sicer domovini tovornjakov.
Na posnetku sprva vse "štima" prav po ameriško učinkovito: močan tovornjak, triosni podstavek za zadnji del dolgega kosa jekla, spremljevalna vozila ...
A pri enem od 90-stopinjskih zavojev, ki se ga je šofer tovornjaka sicer lotil razmeroma pri visoki hitrosti, se zadnji del tovora ni poravnal po željah, saj tri osi pač fiziko zavijanja razumejo drugače, kot denimo ena sama.
Spremljevalci voznika tudi niso opravili svojega dela, da bi prehitrega kolega ustavili prek radijske veze. Epilog je bil tako vsaj na pogled dokaj strašljiv, saj je padec nekaj desettonskega tovora vlačilec katapultiralo na bok kot peresce. Kako jo je odnesel voznik, od katerega bi tudi pričakovali več izkušenj z manevriranjem zadka, ni znano.
Tovornjakar je bil lahko samo pijan al je pa že naravno od rijstva udarjen v glavo. Ne glede na to , da je prikolica zapeljala na nekakšen betonski robnik in se je zaradi tega tudi razdrla in posredno potem prebrnil… ...prikaži več tudi tovor in vlačilec , že prej je absolutno z preveliko hitostjo pripeljal v ovinek , za tako ozek , visok in težak tovor. N tem ovinku bi ga že moćnejši veter pri takšni hitrosti prebrnil. Nikriv šofer , ampak tisti , ki mu je dal volan v roke in ki ga ni zaustvil takoj , ko je naredil prvo riskantno potezo , že verjetno veliko pred tem.