Kot trdijo v nemških železnicah, naj bi takšno vsoto udeleženci v kartelu, v katerega so bili vključeni MAN, Daimler, Volvo/Renault, DAF, Iveco in Scania, nezakonito zaračunali železnicam, poleg njih pa še nemški vojski in drugim kupcem. Nemški železniški koncern je tožbo proti kartelu na deželnem sodišču v Münchnu sicer vložil že leta 2017, do zdaj pa so izračunali tudi vsoto z obrestmi, za katero so bili oškodovani.
Nemška vojska in 40 ostalih oškodovanih kupcev, ki so v času obstoja kartela kupili več tisoč tovornjakov, so sicer tožbo odstopili nemškim železnicam, ki so pripravljene tudi na pogajanja in izvensodne dogovore s posameznimi proizvajalci.
Udeležence v kartelu, ki so si v obdobju 1997 do 2011 izmenjevali podatke o ponujenih cenah in druge poslovne podatke, je evropska komisija v letih 2016 in 2017 že kaznovala s kaznimi v skupni višini skoraj štiri milijarde evrov. Najvišjo posamično kazen so prisodili Daimlerju, ki je moral plačati milijardo evrov.