Na dogodku Star Experience je povabljencem Mercedes-Benz predstavil celotno paleto vozil. In vozna ponudba na Vranskem je bila zares izjemna. Povabljenci so lahko na različnih modulih preizkusili sisteme za varnost, dinamično vožnjo, nove tehnologije, povezljivost, tudi terenske sposobnosti na off-road poligonu.
10. jubilejni dogodek je bila tudi v znamenju AMG linije vozil. Paleta modelov Mercedes-AMG je danes bolj raznolika kot kdaj koli prej, obsega limuzine, karavane, SUV-je, tudi kompaktno linijo vozil znamke Mercedes-Benz, ki je tudi cenovno dostopnejša širšemu krogu kupcev. AMG paleta je zasnovana tako, da ugodi najrazličnejšim željam in zahtevam strank.
Marjan Murn, direktor podjetja Star Import, distributerja vozil Mercedes-Benz, je na dogodku povedal: »Ne boste verjeli, kako priljubljena so AMG vozila v Sloveniji in koliko ljudi si jih lahko privošči.« Vprašali smo ga. Pravi, da so lani prodali 134 vozil Mercedes-Benz z oznako AMG, največ modelov CLA AMG, pri tem pa ne gre za športno opremo AMG, pač pa vozila, ki izstopajo zaradi svojih zmogljivih motorjev. Letos bodo v Sloveniji prodali še več AMG vozil, k temu pa bo pripomogel tudi prvi AMG center v regiji, ki je del prenovljenega ljubljanskega prodajnega salona vozil Mercedes-Benz v Ljubljani.
"Pred več kot letom dni smo prenovili prodajni salon v Ljubljani, ki je narejen skladno s smernicami znamke. Pravilo Mercedes-Benza ni, da mora salon vključevati tudi AMG sekcijo. Prepričan sem, da si znamka zasluži nadgradnjo. AMG so vozila, ki spadajo na sam vrh naše ponudbe. Ni dovolj le urediti prostor in postaviti nekaj avtomobilov ter povabiti kupce. Treba je izvajati aktivnosti, poleg razstave avtomobilov biti marketinško aktiven, poleg notranjega razstavnega prostora je treba imeti tudi zunanji razstavni prostor. Dogodek na Vranskem je le ena od aktivnosti v sklopu promocije našega AMG centra in AMG vozil na slovenskem trgu," pravi Murn.
Glavna atrakcija dogodka je bila superšportnik AMG GT 63 coupe, predstavitve ob otvoritvi tradicionalnega dogodka pa se je udeležil tudi vodja zunanjega oblikovanja pri znamki Mercedes-Benz Robert Lešnik, ki je spregovoril o smernicah ikoničnega oblikovanja pri znamki Mercedes-Benz, s poudarkom na modelih AMG ter na primeru konceptnega vozila vision AMG predstavil posebnosti oblikovanja najzmogljivejših vozil.
"Stojiš pred modelom iz plastelina in se vprašaš, kaj boš naredil za prihodnost. Nekaj, kar bo čez štiri ali šest let na trgu zaznamovalo svet. Dizajn ni nič drugega kot poželjivost. Mi rečemo, da želimo izdelovati najbolj zaželene produkte na svetu. Če govorimo o luksuznih znamkah, je zelo pomembno, da mi ustvarimo željo pri uporabnikih vozil. Zelo pomembno z mojega vidika je, da ima vsaka premijska znamka, to ne velja le za avtomobile, estetično dušo. To pomeni, da vidiš produkt in točno veš, kateri znamki pripada. Zato je treba imeti določeno oblikovalsko filozofijo. Tega ne bi dosegli, če bi bila vsaka generacija vozila drugačna. Zato vseskozi ponavljamo in poudarjamo določene elemente oblike," pravi Lešnik.
Kam gredo AMG avtomobili, smo vprašali Lešnika, ki je dejal, da se spremembe v avtomobilski industriji dogajajo zares hitro. Avtomobilski oblikovalci morajo gledati v prihodnost, saj začne nov model avtomobila ali nova generacija v njihovih oblikovalskih studiih nastajati štiri do šest let prej, preden zapelje na ceste. Pravi, da lahko pričakujemo povsem drugačne avtomobile, kot smo jih bili vajeni, pa čeprav nekatere zakonitosti ostajajo. "Mercedes ima kar nekaj ikoničnih modelov, na primer razred G, ki je kot steklenica Coca-Cole znan po ikonični oglati silhueti. V Pekingu smo predstavili povsem električni model, ostaja oglat in ga zna z nekaj potezami narisati vsak," pravi Lešnik, ki dodaja, da bo električna prihodnost zanimiva tudi za znamko AMG, kar razkriva drzni koncept vision AMG.
"Ta avtomobil je tisto, kar imamo namen narediti s celotno znamko AMG. Ime vision namreč pomeni vizija znamke," pravi Lešnik. Vision AMG je postavljen na novo, električno arhitekturo, kar pomeni, da bo na njej nastalo več novih modelov. To je naslednik štirivratnega kupeja, ampak električen. In to je »performance« avto. AMG vozila so znana po ikonični maski »panamericana«, vozilo zaznamuje aktivni difuzor spodaj na zadku in še nekateri elementi, ki bodo že jutri definirali dizajn AMG performance avtomobilov. Zaznamovala jih bo širša karoserija, ekstremni proporci, najbolj pa izstopa unikatni svetlobni podpis. "Imamo možno osvetliti določene zadeve na vozilu, kar zaradi zakonodaje pred nekaj leti še ni bilo dovoljeno. Tudi to se spreminja. Eden najbolj pomembnih elementov na zadku so bili zaključki izpušnih cevi. Električni avto jih nima več. Za oblikovalce je bila izpušna cev glavni fokus. S konceptom smo pokazali nov ikonični svetlobni podpis, torej luči na mestu, kjer so izpuhi. Ko boš ponoči videl avto boš točno vedel, kateri avtomobilski znamki pripada. Vedel boš, da ne ge za navadni model mercedes-benz, ampak AMG model," še pravi Lešnik.
Večinoma,razen redkih izjem,se s takšnimi mrcinami(tudi veliko boljšimi in dražjimi) "kur...o"posamezniki,ki se bavijo s črnim trgom ali pa podjetniki,katerih zaposleni dobivajo od države doplačila do minimalne plače ,njihova podjetja pa poslujejo na pozitivnih ničlah.....
Čigava vaša?
Avtomobili se spreminjajo v skladu z dekadenco človeštva. Postajajo kot kinder jajčkasti plastični avtomobilčki. Obrazi, ki spominjajo na človeške, pa so vedno bolj zateženi in bolani. Tudi mercedes ima grše nove avtomobile kot včasih (cls 2012 npr). Celo Alfa z… ...prikaži več novim Juniorjem dokazuje, da novodobni dizajn zdravemo človeku v večini ni po godu.