Ob dnevu žena so se pri proizvajalcu MAN na prav poseben način spomnili vseh poklicnih voznic, ki so zaposlene v tem praviloma moškem poslu. Kot pravijo pri MAN, bi se morala družba bolj zavedati, da je ta poklic zelo zahteven in da se v Evropi trenutno 75 odstotkov vsakodnevnega blaga prevaža s pomočjo tovornjakov. Ob tem panogo po celotni celini pesti hudo pomanjkanje voznikov, samo danes bi jih takoj zaposlili 75 tisoč. Do konca desetletja pa bo po napovedih primanjkovalo že 200.000 šoferjev. Prav ženske bi bile lahko pomembno prispevale k rešitvi.
Trenutno je med poklicnimi vozniki manj kot tri odstotke žensk, kažejo podatki. A tiste, ki vozijo tovornjake, praviloma govorijo o svoji sanjski službi. Voznice, ki vztrajajo v tem poklicu, pa so hkrati tudi mame, žene, sestre in hčerke, ob dnevu žena opozarjajo pri proizvajalcu tovornjakov in avtobusov. Skratka prave levinje.
V ta namen so pri slovenski izpostavi MAN enemu od modelov TGX ime spremenili v WOMAN. Z njegovo pomočjo nameravajo promovirati poklic voznice ter v boju proti stereotipom poudarjati, da ga lahko odlično opravlja tudi nežnejši spol.
Posebno izvedenko WOMAN tovornjaka so pri matični družbi iz Münchna prvič pokazali pred dvema letoma. V sklopu podpore šoferk so imeli tudi posebno delavnico, na kateri so se pri proizvajalcu seznanili s specifikami ženskih voznic, na primer, čemu dajejo pri razporeditvi v kabini prednost pred moškimi vrstniki in kaj jim med vožnjo največ pomeni.