Izbor je odločen, saj lahko kupec poleg prostih urusov za ceno 330 tisoč evrov, izbere tudi že konfigrurane modele z bogato opremo. Njim je cena ob nekaj opcijah skočila na 342 tisoč evrov. Urusi so razpoložljivi pet mesecev po rezervaciji, kar pomeni, da bi lahko na nemških avtocestah prve primerke srečali že pred poletjem.
Glede na to, da je začetna cena urosa 171.500 evrov, so marže preprodajalcev zajetne. Vendarle ge za edini pravi super-SUV na svetu, ki je tudi najhitrejši.
Zelo poseben SUV
Inženirji so pri snovanju urusa vzeli Audijevo podvozje (Q7, bentayga ...) in Porschejev motor ( 4,0 bi-turbo ), dodali veliko italijanskih začimb in na štiri kolesa prek osemstopenjske avtomatike preusmerili kar 478 kW (650 KM) in 850 Nm navora. Pospešek 2,2 toni težkega vozila od 0 do 100 km/h je 3,6 sekunde. 305 km/h je trenutno največ med serijskimi terenci (bentley bentayga 301 km/h, jeep grand cherokee trackhawk 290 km/h, porsche cayenne turbo 286 km/h, BMW X6M 280 km/h). Velikanski zavorni diski in keramične ploščice omogočajo, da pri hitrosti 100 km/h do zaustavitve potrebujete le 33 metrov.
To je hkrati največji in najbolj prostoren lamborghini doslej - ima kar štiri sedeže in 616 litrov prtljažnika! S podiranjem sedežev ima kar 1.596 litrov prostora. Še to, podvozje se mu lahko dvigne na 25 centimetrov od tal, ob namenskih pnevmatikah za pesek in blato pa lahko zaorje tudi skozi (arabsko) peščino. Do 70 odstotkov moči in navora lahko prenese na prednji kolesni par. ...