Avto
7927 ogledov

Najbolj atraktivni megane še izboljšan

Renault megane conquest
1/7
Renault
Renault je v Sloveniji začel prodajo prenovljenega megana conquesta. Leta 2020 je bil Renault ena od prvih lastovk, ki je priljubljeno SUV-kupejevsko karoserijo poslala tudi med navadne ljudi, prej je bila to domena premijskih znamk.

Renault se je odločil za oblikovno pomladitev in tehnično popestritev, s katero bo atraktivni conquest, zanj se je do zdaj odločilo 390 slovenskih kupcev, še naprej konkurenčen na zahtevnem avtomobilskem trgu v C segmentu. Temu je prilagodil tudi opremo, saj je za bolj zahtevne kupce pripravil esprit Alpine različico s še bolj športnimi poudarki, Francozi pa pravijo, da se po prenovi vozilo skozi ovinke pelje še bolje.

Renault megane conquest | Avtor: Renault Renault

Različica esprit Alpine je na zunaj prepoznavna po posebni satenasto sivi barvi aerodinamične lamele v prednjem odbijaču in po skrilasto sivima oznakama s črno obrobo z globokim sijajem na prednjih blatnikih. Na voljo je tudi z novimi 48 centimetrskimi (19'') platišči. Za boljšo aerodinamičnost pokrova prtljažnika poskrbi krilce na njem, ki je oblikovano skladno s potezo strehe.
V notranjosti so sedežne prevleke iz umetnega usnja in umetnega semiša. Varnostni pasovi imajo značilni modri okrasni črti. Obloge vrat in volan imajo modre, bele in rdeče okrasne šive, obloga armaturne plošče pred sovoznikom pa ima videz skrilavca. Ne glede na izbrani pogonski sklop ima novi conquest esprit Alpine prestavno ročico »e-shifter« brez mehanske kabelske povezave že v serijski opremi.

Renault megane conquest | Avtor: Renault Renault

Poudarek na hibridih

Na voljo so sicer tri različice: evolution, techno in esprit Alpine. Novost v ponudbi je nočno modra barva karoserije. Nespremenjena pa ostaja ponudba pogonskih sklopov: E-Tech full hybrid 145 in bencinski mild hybrid v izvedenkah 140 in 160.

Pogonski sklop E-Tech full hybrid 145 sestavljata dva elektromotorja – pogonski z močjo 36 kW in visokonapetostni zaganjalnik-generator (HSG – High Voltage Starter Generator) z močjo 18 kW – združena sta z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom z močjo 69 kW (94 KM), samodejnim menjalnikom brez sklopke, s pomožnimi sklopnimi zobmi in več načini delovanja ter akumulatorjem z zmogljivostjo 1,2 kWh.

Renault megane conquest | Avtor: Renault Renault

Menjalnik ima štiri prestavna razmerja za bencinski motor in dve razmerji za glavni elektromotor. Tako ima pogonski sklop E-Tech full hybrid do 14 kombinacij (so)delovanja med motorjem z notranjim zgorevanjem in elektromotorjem v korist kar najboljšega energijskega izkoristka.

Speljevanje je vedno samo z električnim pogonom. Do 80 odstotkov vožnje v mestu je možno opraviti z električnim pogonom, kar po zagotovilih Renaulta v mestnem normnem ciklu prinaša za do 40 odstotkov manjšo porabo goriva kot s primerljivim klasičnim bencinskim motorjem. Pri Renaultu izpostavljajo tudi vozne lastnosti. Samozavest na cesti črpajo v krmiljenju zadnje preme, kar ki zagotavlja stabilnost pri hitri vožnji skozi ovinke in v neposrednem volanu . K okretnosti avtomobila prispeva tudi obračalni krog med robnikoma, ki ima premer 11,2 metra.

Renault megane conquest | Avtor: Renault Renault

V Sloveniji je prenovljeni megane conquest že v prodajnih salonih. Akcijska začetna cena je 26.190 evrov za različico megane conquest evolution TCe 140 EDC (s 500 € popusta, osmimi leti jamstva, štirimi leti pogodbe o vzdrževanju in brezplačnim kaskom za prvo leto).

dezurni@styria-media.si
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.