Avto
50 ogledov

Nagrada za varno menjavanje voznega pasu

Sistem opozorila na vozilo v mrtvem kotu. Mazda
Mazdin radarski sistem za nadzor dogajanja za vozilom za varno menjavo voznega pasu (RVM – Rear Vehicle Monitoring) bo na letošnjem septembrskem Mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu (IAA) prejel priznanje za napredno varnostno tehnologijo "Euro NCAP* Advanced".

Sistem vozniku pomaga pri izogibanju nevarnim situacijam ali celo trkom ob menjavi voznega pasu. Dva radarska senzorja, pritrjena na obeh straneh zadnjega odbijača, konstantno merita razdaljo in relativno hitrost do avtomobilov za vozilom.

Lučka opozori na vozilo v mrtvem kotu
Pri hitrosti nad 60 km/h Mazdin sistem RVM z indikatorsko lučko v stranskem ogledalu na vratih opozori voznika o vozilu v mrtvem kotu ali o približevanju vozila temu območju v roku petih sekund v razdalji 50 metrov. Če voznik ob menjavi pasu v smeri približujočega se vozila vključi še smernik, se nemudoma vključita utripajoča indikatorska lučka in zvočni signal, ki voznika opozorita na nevarnost menjave pasu. Omenjeni sistem je zasnovan tako, da deluje praktično ob vsakem vremenu in zaznava vse tipe vozil, vključno z motornimi vozili.

RVM prepreči več kot polovico nezgod
Mazda je ugotovila, da se slabih pet odstotkov vseh prometnih nesreč zgodi med avtomobili, ki vozijo v isto smer, skoraj 80 odstotkov od tega je posledica menjave voznega pasu, sistem RVM pa pomaga preprečiti več kot polovico tovrstnih nezgod.

Mazda je prvi japonski avtomobilski proizvajalec, ki je radarski sistem nadzora dogajanja za vozilom prvič uvedel leta 2008 v mazdi6. Leto kasneje je bila omenjena tehnologija na voljo še v novi mazdi3 in bo odlikovala tudi novo mazdo CX-5.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.