Proizvodnja Suzukijevega električnega modela naj bi se začela v Suzuki Motor Gujarat v Indiji spomladi 2025, prodaja pa naj bi se začela v različnih državah, vključno z Evropo, Indijo in Japonsko, poleti prihodnje leto, so pri Suzukiju zapisali v izjavi za javnost.
E vitara temelji na konceptnem modelu "eVX", ki je bil predstavljen na sejmu Auto Expo v Indiji januarja 2023 in na Japonskem na sejmu mobilnosti oktobra istega leta. Pri Suzukiju so e vitaro postavili na posebej za BEV razvito platformo poimenovano "Hearttect-e". Kot so zapisali pri Suzukiju, so glavne značilnosti lahka struktura, visokonapetostna zaščita in, zaradi kratkega previsa, prostorna notranjost.
Oblikovno pri Suzukiju pravijo, da želijo izpostaviti robustnost športnega terenca. Za zunanjost so značilne pnevmatike z velikim premerom in dolga medosna razdalja, medtem ko notranjost vključuje integriran zaslon z napredno opremo. Pogonski sklop BEV je sestavljen iz e-osi, imenovane eAxle, ki združuje motor in pretvornik (inverter), ter litij-železo-fosfatnih baterij.
Električni štirikolesni pogon
»AllGrip-e« je električni sistem štirikolesnega pogona, ki uporablja Suzukijevo strokovno znanje in izkušnje na področju tehnologije štirikolesnega pogona, z dvema neodvisnima e-osema spredaj in zadaj. Vključuje tudi način »Trail«, ki omogoča nemoteno vožnjo na neravnem terenu, in sicer z zaviranjem vrtečih se koles in porazdelitvijo pogonskega navora na nasprotno kolo (funkcija LSD).
Prihaja še sestrski model iz Toyote
Podjetji Suzuki Motor Corporation (Suzuki) in Toyota Motor Corporation (Toyota) sta se odločili, da bosta dodatno okrepili sodelovanje pri dobavi modela baterijskega električnega vozila (BEV) športnega terenca, ki ga je razvil Suzuki, za Toyoto. Tako Suzuki, kot Toyota imata svoje korenine v Enshuju - zahodnem delu prefekture Shizuoka - in obe podjetji sta sprejeli izziv preusmeritve svojega poslovanja iz statev na avtomobile.
Kojija Sata, predsednika Toyote, je ob tem povedal: "Z uporabo enote in platforme BEV, ki smo ju skupaj razvili, bomo naredili nov korak v našem sodelovanju na področju elektrificiranih vozil. To nam bo omogočilo, da kupcem po vsem svetu ponudimo različne izbire, ki prispevajo k ogljično nevtralni družbi. Radi bi se učili iz prednosti drug drugega, tekmovali in nadaljevali skupna prizadevanja, ki temeljijo na večsmernem pristopu."
zabite si ta sranje na elektriko v svojo tazadno
Again?