Avto > Na Štrom
6441 ogledov

Škoda razkrila svoj najbolj atraktiven SUV

Škoda enyaq coupe i
1/21
Škoda
Škoda je predstavila novo različico električnega modela enyaq iV. Atraktivni SUV coupe bo nekaj dražji od klasičnega SUV-ja. Nemci pišejo, da bo zaradi več opreme v praksi razlika okoli 2.000 evrov. Na voljo bo tudi športna različica RS.

Škoda enyaq coupé iV stavi na emocionalen dizajn s kupejevsko padajočo streho, ki pa ne zmanjša prtljažnika, ki ponuja prostornino kar 570 litrov. Da gre za bolj športno oblikovan avto razkriva tudi količnik zračnega upora, ki je v primerjavi z modelom enyaq iV še dodatno zmanjšan in zdaj znaša 0,234.

Škoda enyaq coupe i | Avtor: Škoda Škoda

Poleg različice sportline bo na voljo tudi športni model coupé RS iV.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

škoda fabia Avto Še pred novim letom je pri nas nova škoda fabia!

Kupe je opremljen s svojstvenim športnim podaljškom sprednjega odbijača, stranskimi pragovi v barvi vozila in litimi platišči velikosti od 19 do 21 palcev. Strešna linija se od B-stebrička rahlo spušča nazaj in prehaja v pokrov prtljažnika, ki ima ostro začrtan rob. Linije so še bolj poudarjene s temno tonirano panoramsko stekleno streho, ki je za coupé serijska. To je po zagotovilih Škode največja panoramska steklena streha v kakšnem Škodinem modelu; zavzema celotno strešno površino. Je tanjša od siceršnje strehe, zato imajo potniki veliko prostora za glavo. Enako, kot za enyaq iV je tudi za coupé kot opcija na voljo t. i. crystal face, pri katerem pokončne lamele mreže hladilnika osvetljuje 131 svetlečih diod, svojstven videz pa zaokroža vodoraven svetlobni pas. Pri enyaqu coupé RS iV je crystal face del serijske opreme.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Volkswagen polo Porsche Slovenija Avto Porsche Slovenija: Osrednja skladišča vozil letos izpraznili

Različno zmogljivi motorji in baterije

Kupci bodo lahko izbirali med različno zmogljivimi motorji in baterijami. Na voljo so štiri zmogljivostne stopnje. Razpon moči se začne pri 132 kW za model coupé iV 60 s pogonom na zadnji kolesi in kapaciteto baterije 62 kWh (neto 58 kWh). Tudi coupé iV 80 z močjo 150 kW in z baterijo z 82 kWh (neto 77 kWh) prenaša svojo moč na cesto prek zadnjih koles. Modela coupé iV 80x in enyaq coupé RS iV pa imata poleg večje baterije še dodatni motor na sprednji premi in omogočata pogon na vsa kolesa. Enyaq coupé iV 80x ima sistemsko moč 195 kW, Enyaq coupé RS iV pa razvije 220 kW sistemske moči in največji navor 460 Nm. To je Škodin prvi model RS z izključno električnim pogonom. Še nekaj zanimivih podatkov za RS: pospešek od 0 do 100 km/h je 6,5 sekunde, največjo hitrost 180 km/h – to je 20 km/h več kot druge različice novega coupéja. Med posebnostmi pri Škodi izpostavljajo tudi mamba zeleno barvo.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Tudi vleka prikolice

Največji doseg je pri modelu coupé iV 80 po kriterijih WLTP 545 kilometrov. Z opcijsko vlečno kljuko lahko električni kupejevski SUV na vzponih do 8 % vleče prikolice (z zavorami) z maso do 1.400 kg.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Škoda enyaq coupe iV Uradno Avto Pred vrati novi Škodin SUV kupe

V notranjosti je v središču velik 13-palčni projekcijski sistem s tehnologijo obogatene resničnosti. Serijsko sta na voljo osrednji zaslon infotainment sistema z diagonalo 13 palcev in 5,3-palčni aktivni informacijski zaslon, ki ga je mogoče po želji dopolniti s projekcijskim sistemom s tehnologijo obogatene resničnosti.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Porsche Inter Auto PROMO Uporabno Električni avtomobili 2022: Kateri modeli bodo letos osvojili kupce?

Vozilo bodo skupaj z modelom enyaq iV proizvajali v Škodini matični tovarni v Mladi Boleslav. Tako bosta obe različici enyaqa iV edina modela, zasnovana na osnovi modularne platforme za električna vozila (MEB) koncerna Volkswagen, ki ju bodo v Evropi izdelovali zunaj Nemčije.

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda
Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda
Škoda enyaq coupe iV | Avtor: Škoda Škoda

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.