Zagonsko podjetje Kama, ki bo razvija električni avtomobil, ki bo imel pomenljivo ime atom, financirata rusko-armenski poslovnež Ruben Vardanyan in izvršni direktor proizvajalca tovornjakov Kamaz Sergej Kogogin, kar pomeni, da za njim stoji resni kapital.
Pri podjetju pravijo, da bo prototip prikazal pripravljenost njihovih inženirskih rešitev in internega razvoja informacijske tehnologije. Generalni direktor Igor Povarazdnyuk k temu dodaja, da upajo, da bo njihov električni avtomobil atom do leta 2025 postal integralni del udobnega, slogovnega in tehnološkega življenja v skupnosti »atomskih ljudi«.
Načrti podjetja so precej smeli, saj načrtuje, da bo do leta 2030 izdelovalo 450.000 električnih avtomobilov na leto. Proizvajali naj bi jih v bivši Renaultovi tovarni v Moskvi.
Ker električni avto je res jako velika znanost... Sicer pa, eno je sestaviti funkcionalni avto kateri služi svojemu namenu (ti temu praviš Lada iz sedemdesetih), drugo pa je neka eu igračka s tisoč in enim elektronskim pomagalom za telebane. Naši… ...prikaži več avti bodo zaradi tega tako dragi, da si jih revež itak ne bo mogel kupit, tisti z nekaj dnara do pa pokleknil, ko bo treba kaj popravit. Medtem se bodo pa Rusi veselo vozili naokrog. Secer ne bo laserskih luči in 19 zvočnikov, bo pa šlo.
Kako nori clanek! Ne morejo kompletno sestaviti ene Lade z tehnologijo iz 70-tih let, vi pa o elekticnemu "Atomu", uuuaaahahahahahaaaa....