Razlog za to bi lahko bil prehod na skupno platformo skupine Stellantis, ki si jo bo med drugim delil s citroënom ë-C3, od katerega bo marsikaj prevzel. Postal bo tudi precej večji.
Fiat nas je lani presenetil z napovedjo svoje prihodnosti, ki jo je predstavil s štirimi drznimi študijami, med katerimi je bila tudi napoved nove pande. Vendar pa se je ob predstavitvi šušljalo, da bo električna panda večja od predhodnice in da ne bo imela veliko skupnega z izjemno inovativno študijo centoventi in njeno lansko naslednico, ki sta bili polni zanimivih zamisli za prihodnost.
Od prvotne napovedi študije se je veliko spremenilo. Fiat je v okviru skupine FCA postal del skupine Stellantis in celotni koncept nove pande se ke predvsem zaradi zmanjševanja stroškov razvoja in proizvodnje preselil na povsem novo osnovo. To pomeni, da bo nova panda zasnovana na skupni majhni platformi STLA, ki podpira tudi novi citroën ë-C3. Fiat sicer ima lastno majhno električno platformo, ki podpira fiat 500e, vendar je v prihodnosti ne bo več uporabljal.
Razlog za poenotenje z električnim citroënom ë-C3, ki bo dobil še več sorodnikov na isti platformi, med drugim lahko podoben avtomobil pričakujemo tudi z Oplovim logom, so stroški. Le na ta način bodo namreč lahko ceno nove pande spustili pod prag 25.000 evrov in tekmovali z vse bolj ostro kitajsko konkurenco.
Spodaj na fotografijah koncept centoventi.
Taka majhna škatla za cca.25000€, niso normalni! Svet avtomobilov je čist prfuknjen.