Pri podjetju Hertz so hoteli iti v korak s časom, zato so kupili 50.000 električnih avtomobilov. Danes jih večina stoji na njihovih parkiriščih. Kljub velikanskim popustom namreč njihove stranke zanje niso zainteresirane, tiste, ki so jih najele, pa so bile večinoma razočarane.
Hertzovi načrti so bili zelo ambiciozni. Leta 2021 je namreč podjetje naznanilo, da bo postopoma kupilo neverjetnih 340.000 električnih avtomobilov, med katerimi bo tudi 100.000 tesel. Na ta način naj bi elektrificirali dobri dve tretjini svojega globalnega voznega parka. Tudi začetki projekta so bili zelo ambiciozni, saj so do sedaj v floto že vključili 50.000 električnih vozil.
Vendar pa odziv kupcev sploh ni dosegel pričakovanj. Že lani so se začele širiti informacije, da so parkirna mesta Hertzovih podružnic polna neoddanih električnih vozil. Očitno so zablodo prepoznali tudi šefi giganta za izposojo vozil, saj v zadnjih dveh četrtletjih niso kupili nobene nove tesle. Kupovali pa so avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem.
Hertzove poslovalnice zdaj poskušajo stranke za električne avtomobile pridobiti z masivnimi popusti, s katerimi so pogosto cenejši celo od majhnih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem. In tudi, če jim uspe stranke pripraviti do najema tesle, te pogosto niso zadovoljne in zahtevajo odškodnino. Problem pravzaprav ne leži toliko v avtomobilih, ampak v dejstvu, da so pri Hertzu niso dovolj pozornosti posvetili pojasnjevanju kupcem o razliki med klasičnimi in električnimi avtomobili. Zaradi tega prihaja do nesporazumov, ki uničujejo ugled tako Hertza kot tudi Tesla Motors.
Doseg kot kamen spotike
Pri reviji Autoevolution ugotavljajo , da so pri Hertzu očitno spoznali svojo napako, saj so na spletni strani zasnovali izobraževalno stran. Vendar pa njihove stranke zanjo ne vedo, zato težava ostaja. Autoevolution dodaja, da Herz ne le, da slabo sezanja stranke o električnih avtomobilih, ampak jih celo poskuša zavajati.
Kamen spotike večine pritožb je pravzaprav doseg avtomobilov. Eden od uporabnikov je na Redditu denimo objavil, da je iskal vozilo za 650 kilometrov dolg izlet in se je zaradi nizke cene odločil za teslo model 3. Pri Hertzu so mu zagotovili, da lahko s polnimi baterijami prevozi 576 kilometrov, po polnjenju baterij pa mu je avtomobilski računalnik pokazal, da lahko prevozi le 428 kilometrov.
Zaradi podobnih primerov se je pri strankah pojavljala "range anxiety", zaradi katere so na polnilnih postajah porabili več časa od načrtovanega. Razočarane stranke so zato zahtevale kompenzacijo, ki pa je pri hertzu niso odobrili. Kritike so letele tudi na kakovost vozil, denimo na slabo prilegajoče se karoserijske dele ali nenavadne zvoke, ki so se pojavljali med zaviranjem.
Autoevoluton izpostavlja, da glede na to, da je šlo le za najeme vozil, to ni tako velika ovira. Vendar pa je bilo pritožb še več. Posebno pozimi je namreč voznike presenetil krajši doseg od tistega, ki ga je napovedal avtomobilski računalnik. Do zmede je prihajalo tudi zato, ker stranke niso vedele, da lahko Tesline avtomobile brezplačno napolnijo le na polnilnicah v omrežju Tesla Supercharger. Ko so jih polnili drugje in za polnjenje prejeli račune, marsikateri najemnik avtomobila stroška polnjenja ni hotel plačati.
Tudi sama sem skeptik kar se tiče e-vozil. In po mojem bodo prej iznašli drugo gorivo, kot še naprej "težili" s temi e-vozili.
Kdo bo vozil to elektriko, če nima vsaj 1000 km dosega. Živel TDI
E-jajca!