Mhero, ki pripada kitajskemu velikanu Dongfeng, je sveža znamka na slovenskem trgu. Za zdaj ima na voljo en model, a tudi ta je tak, da vrže senco na skoraj vse, kar se ponaša z imenom terenec.
Mhero je vozilo, ki je bilo prvenstveno razvito za hitre premike kitajske vojske. Tako kot v primeru znamnke Hummer pa so pri Dongfengu potipali zanimanje civilistov in naleteli na tako velik odziv, da so se odločili še za civilno različico, ki pa je ohranila veliko tistega, kar ponujajo vojski.
Na voljo je sicer kot povsem električen avto ali pa kot takšen s podaljševalnikom dosega, prav na slednjega se zanaša kitajska armada.
Ubogi asfalt, kakšni pospeški!
V primeru modela, ki je prišel v Slovenijo, pa gre za popolnoma baterijsko vozilo z veliko, kar 143 kWh baterijo, in štirimi elektromotorji. Skupaj imajo 800 kW moči in več kot tri tone težko gmoto izstrelijo z mesta do 100 km/h v le 4,2 sekundah.
A tu je šele začetek vseh mogočih zmogljivosti. Z dimenzijami 4.987 x 2.080 x 1.935 mm in medosno razdaljo 2.950 mm ponuja avto veliko prostora za potnike in prtljago. Oblika je zelo robustna, vendar za razliko s Teslinim cybertruckom prilagojena tako, da ima vse potrebna dovoljenja za prodajo v Evropi.
Vleče, pleza in brodi močneje, višje in globlje
Opremljen je s štirimi vlečnimi ušesi, za doplačilo pa je na voljo še električni vitel T-Max z vlečno močjo 5,6 tone. Na streho se spleza s priloženo lestvijo.
Ena izmed največjih prednosti je pnevmatski sistem, ki omogoča prilagajanje višine vozila glede na vrsto pogona. Oddaljenost od tal se pri električnem pogonu giblje med 230 in 335 mm, pri hibridni različici pa med 221 in 326 mm.
V terenskem programu lahko vozilo premaguje vodne ovire globine do 900 mm in 100-odstotne (45-stopinjske) vzpone. Sprednji pristopni kot znaša 36,8 stopinj, zadnji kot 37,5 stopinj, prehodni kot pa 27,9 stopinj.
Vozilo je opremljeno s 4×4 pogonom, ki ima tudi prednjo in zadnjo popolno zaporo diferenciala, ter naprednim sistemom štirikolesnega krmiljenja, kjer se zadnja kolesa lahko obračajo do 10,6 stopinj. To omogoča boljšo okretnost in celo diagonalno premikanje vozila. Za vožnjo po terenu se lahko voznik zanaša na zunanje kamere. Zavore je prispevalo podjetje Brembo.
Notranjost avta je vse prej kot robustna, saj so se posvetili raznovrstnemu udobju in izbiri vse prej kot vojaških materialov. V prečiščenem dizajnu izstopa sredinska konzola z veliko ročico v slogu letala. Sedeži imajo hlajenje.
Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, ki je v Sloveniji postavljena na 150 tisoč evrov. A ostaja še ena ovira. Zaradi velike skupne mase okoli 3,4 tone brez potnikov in prtljage ga je mogoče voziti samo, če imate izpit kategorije C.
Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, ki je v Sloveniji postavljena na 150 tisoč evrov. A ostaja še ena ovira. Zaradi velike skupne mase okoli 3,4 tone brez potnikov in prtljage ga je mogoče voziti samo, če imate izpit kategorije C.
BLAGOR NEPISMENIM. Če bi bil tiho, bi kdo mislil da si pameten. PREBERI : Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, ki je v Sloveniji postavljena na 150 tisoč evrov. A ostaja še ena ovira. Zaradi velike skupne mase okoli 3,4… ...prikaži več tone brez potnikov in prtljage ga je mogoče voziti samo, če imate izpit kategorije C.
Če imate... koga ali kaj?