Pri nemški gasilski zvezi opozarjajo, da lahko vozilo z motorjem na notranje zgorevanje pogasijo že v 15 minutah s 15 litri vode, medtem, ko je za enak postopek na električnem vozilu potrebnih okoli 10.000 litrov vode in dve do tri ure gašenja, je za Spigel povedal Peter Bachmeier, predsednik strokovnega odbora za preprečevanje požarov in zaščito pred nevarnostmi pri nemških gasilcih.
Nemška gasilska zveza zahteva večjo podporo avtomobilske industrije pri reševanju požarov na električnih avtomobilih "Proizvajalci po nastanku požara električnega avtomobila še niso ustrezno izpolnili svoje odgovornosti za električne avtomobile in s tem povezana tveganja," je povedal Bachmeier, ki pravi, da je treba električna vozila spremljati še naslednjih 72 ur po požaru, da se ponovno ne vname.
Nemški gasilci pojasnjujejo, da to ni več delo gasilskih enot, zato od proizvajalcev avtomobilov zahtevajo, naj ob požaru zagotovijo svoje strokovnjake, ki bodo, tako kot je to običajno v kemični industriji, nadzirali možnost vnovičnega požara. Razlog je seveda zapletenost in vnetljivost baterije. Prav tako gasilci pozivajo proizvajalce avtomobilov, da po požaru prevzamejo razbitino in jo odstranijo s kraja nesreče oziroma požara.
Saj ga lahko cel teden namakajo v tistem gasilnem bazenu. Se bo treba prilagoditi!