Pri Fordu pravijo, da bo električna različica njihovega najbolje prodajanega avtomobila v Evropi, zabaven značaj dopolnila še z novo energijo, prinaša pa tudi novi razvojni korak značilne pumine oblike.
Ta se odraža predvsem v drzni obliki ščita, ki nadomešča klasično masko in se zgleduje po električnem mustangu mach-E, izstopajo pa še športni zadnji spojler in posebna oblika kolesnih platišč. Notranjost je bolj ali manj enaka kot na drugih pumah, z izjemo regulatorja voznih načinov, ki je vgrajen za volanski obroč ter stikala za izbiro vožnje z enim pedalom in drugih elementov električnega pogonskega sistema.
523 kilometrov dosega
Pri Fordu obljubljajo, da bo električni pogonski sklop s porabo 13,1 kilovatne ure na 100 kilometrov zelo učinkovit in bo omogočal do 376 kilometrov, v mestu pa celo do 523 kilometrov dosega s polno baterijo. Na hitri polnilnici bo za dopolnitev baterije z 10 na 80 odstotkov kapacitete zadostoval 23 minut, športni vtis pume pa bo elektromotor podprl s pospeškom 8 sekund do stotice.
Električni pogon je pumi prinesel še dodatno funkcionalnost. Ker zadaj ni posode za gorivo, so lahko megabox pod dnom prtljažnika povečali v gigabox in celotno prostornino prtljažnika v osnovi razširili na 574 litrov, kar je daleč največ v tem segmentu. Ker pod motornim pokrovom ni bencinskega motorja, ampak ga nadomešča majhen elektromotor, so tudi spredaj lahko uredili dodatni 43-litrski prtljažnik za dodatno opremo.
Ford bo tudi električno pumo izdeloval v svoji romunski tovarni v Craiovi, električne pogonske sklope pa bodo izdelovali v tovarni v britanskem Halewoodu.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id06075797