Citroën je predstavil prenovljeno različico svojega kultnega modela berlingo. V Evropi je berlingo na voljo le v električni izvedenki, opremljeni z novo baterijo LFP s 50 kWh (uporabna kapaciteta), po zaslugi katere se je njegov doseg povečal na 320 kilometrov (kombinirani cikel WLTP, ki je trenutno v postopku homologacije). Pri Citroënu menijo, da predstavlja rešitev za tiste posameznike in družine, ki se v prostem času ukvarjajo z najrazličnejšimi dejavnostmi in si prizadevajo za čim manjši vpliv na okolje. Tovrstne stranke najpogosteje prebivajo v predmestjih ali na podeželju, zato imajo lažji dostop do polnilnic za domačo rabo in si želijo čim nižje stroške.
Nova oblika
Prednji del je dobil novo estetsko identiteto znamke Citroën. Zaznamuje ga navpična oblika in večje površine. Na sredini okrasne maske in odbijača je novi logotip Citroën ovalne oblike. Na obeh straneh logotipa se razteza črna okrasna letev s tematskimi motivi dvojne puščice. Novi žarometi so pridobili najnovejši Citroënov svetlobni podpis v treh segmentih, ki zajemajo eno navpično in dve vodoravni vrstici, podobni lopaticam. Če je vozilo opremljeno z opcijskim paketom Advanced Comfort XTR, ima odbijač na sredini zaključni element v videzu aluminija. Ima tudi zaščitne obloge Airbumps ob straneh vozila, ki so hkrati grafični podpis vozila.
Za najvišji nivo opreme so na voljo strešni prtljažni drogovi, v ponudbi pa sta tudi dve dimenziji koles: 16- in 17-palčna.
Nova tudi notranjost
V kabini je nova armaturna plošča, vključno z novim sredinskim 10-palčnim zaslonom na dotik visoke ločljivosti in nova digitalna instrumentna plošča, ki si jo lahko uporabnik individualno nastavi. V zgornjem delu armaturne plošče je velik predal za drobnarije Top Box. Njegovo vgradnjo je omogočila premestitev varnostne blazine na streho. V njenem spodnjem delu pa so na sredinski konzoli združene funkcije za izbiro prestavnega razmerja in načina vožnje, električna parkirna zavora, stikalo za zagon vozila in 2 priključka USB ter inovativno odlagalno mesto, ki omogoča indukcijsko polnjenje pametnega telefona.
Novost je tudi volan, ki je proti doplačilu lahko ogrevan, pridobil pa je novo obliko volanskega obroča z rahlo sploščenim spodnjim delom.
Prvič je opremljen s prednjimi sedeži Advanced Comfort®, ki jih odlikuje posebna visokokakovostna pena. Zadaj ostajajo trije posamični sedeži. Model je še vedno na voljo v dveh velikostih, M (dolžina 4,40 m) in XL (dolžina 4,75 m), pri čemer slednja omogoča dva dodatna opcijska sedeža v 3. vrsti. Opremljen je tudi z dvižnim zadnjim steklom, ki se odpira neodvisno od prtljažnih vrat.
Prek novega informacijsko razvedrilnega sistema My Citroën Play, ki deluje v povezavi s serijskim 10-palčnim zaslonom, lahko poslušamo avtoradio, uporabljamo telefon ali upravljamo funkcije vozila. Novost je še 3D-navigacija, zaslon visoke ločljivosti pa se lahko uporablja tudi za projekcijo slike s kamere za vzvratno vožnjo prek funkcije Top Rear Vision.
Večji doseg
Pri Citroënu izpostavljajo še 18 tehnologij za pomoč pri vožnji.
Po prenovi je večji tudi doseg. Opremljen je z električnim motorjem s 100 kW (136 KM), ki se vgrajuje skupaj z novo baterijo LFP s 50 kWh (uporabne zmogljivosti). Odslej ponuja do 320 kilometrov dosega (kombinirani cikel WLTP - trenutno v fazi homologacije). Ta številka je za 20 % višja od prejšnjega modela. Za doplačilo pa bo na voljo tudi inovativna toplotna črpalka, ki lahko ogreva potniški prostor brez porabe energije iz baterije in tako ohranja doseg vozila.
Ë-Berlingo je opremljen s 7,4 kW vgrajenim polnilnikom, za lažje polnjenje pa ga je mogoče opremiti s trifaznim polnilnikom (11 kW), ki je na voljo med opcijami. Na polnilnici WallBox s 7,4 kW se lahko popolnoma napolni v 7 urah in pol, na polnilnici WallBox z 11 kW pa v 5 urah.
Na javni polnilni postaji z močjo 100 kW se njegova baterija napolni od 0 do 80 % v 30 minutah.
Avto iz tržne niše :)