Vse več proizvajalcev električnih koles se zato sooča s težavami in marsikatero obetavno podjetje je medtem že propadlo. Težave pa niso omejene zgolj na majhne igralce, ampak so prizadele tudi največje.
Med proizvajalci, ki se borijo za obstoj, je tudi dansko podjetje Mate Bike, ki je na trgu električnih koles prisotno od leta 2016, vendar še vedno ni ustvarilo dobička. Kot poroča portal bike-eu.com, je podjetje trenutno v tako imenovanem statusu "Chapter 11". To v skladu s predpisi o stečajih pomeni, da je razglasilo stečaj, s katerim se bo začasno zavarovalo pred upniki in izvedlo prestrukturiranje. Podjetje naj bi sicer nakopičilo dolgove v višini 9,4 milijona evrov.
Izvršni direktor podjetja Mate Bike in tudi izvršni direktor največjega vlagatelja Nordic Eye Anders Kaasgaard je za danski tisk izrazil optimizem glede prihodnjih priložnosti. Pravi, da jim bo načrt prenove deloma zagotovil, da bodo znamko še naprej širili po svetu. Do zdaj so svoja električna kolesa prodajali v dvajsetih državah.
Podjetje se sicer s težavami ne sooča zgolj zaradi pomanjkanja povpraševanja pri kupcih. V času pandemije so zaradi velikega povpraševanja svoja električna kolesa množično prodajali tudi v Veliki Britaniji. Pozneje se je izkazalo, da ta niso ustrezala lokalnim predpisom, kar je privedlo do dragih odpoklicev. Britanska podružnica je zato v začetku leta razglasila bankrot.
Primer proizvajalca električnih koles VanMoof je po drugi strani pokazal, da bankrot ne vodi nujno v konec poslovanja. V njegovo poslovanje se je namreč vključil britanski Lavoie, sicer specialist za električne skuterje pri McLarnu, ki ga namerava spremeniti v "podjetje za prihodnjo generacijo e-mobilnosti".
Finančno se jim ne izide! Jasno, prodaja pod ceno vodi v bankrot...
Ko so e-jajca dražja od motociklov!
Dokler kolena služijo, niti slučajno ne kupim tega e-sranja.