MG se je v Sloveniji v letu 2023 dodobra uveljavil, s prodajo več kot 800 vozil pa prehitel številne uveljavljene avtomobilske znamke in se uvrstil med 20 največjih prodajalcev vozil pri nas. Kot nam je v intervjuju lani povedal vodja prodaje MG pri nas Tilen Hojč so ambicije kitajskega proizvajalca vozil pri nas še veliko večje. In eden najbolj pomembnih modelov na tej poti bo MG3, ki je bil v ponedeljek razkrit na avtomobilskem salonu v Ženevi. Mestna kombilimuzina bo najprej na voljo v hibridni različici, pri MG pa stavijo na bogato serijsko opremo, dobre vozne lastnosti, pa tudi sedemletno garancijo ali do 150.000 kilometrov.
Ob začetku prodaje bodo v Evropi na voljo tri različice, vsem pa bo skupen povsem nov pogonski hibridni sklop. Pri MG so pojasnili, da so pri tem hibridnem sistemu vgradili večjo baterijo in zmogljivejši elektromotor, samozavestno pa najavljajo nove standarde v segmentu.
Novi MG3 je prostornejši od odhajajočega modela, hkrati pa ohranja kompaktne dimenzije, pri MG pa trdijo, da je prtljažni prostor med vozili s hibridnim pogonskim sklopom v celem B segmentu največji (293 litrov). Oblikovan je bil sicer v šanghajskem oblikovalskem studiu, sledi pa zasnovi modela MG4, ki smo ga na Žurnal24 že preizkusili na testu. Pri MG v ospredje postavljajo hibridno tehnologijo. Bistvo povsem novega sistema Hybrid+ predstavlja ključnih elementov: motor, menjalnik, akumulator, elektromotor in generator.
Moči dovolj tudi za tiste, ki želijo nekaj več
MG3 od 0 do 100 km/h doseže v 8,0 sekunde. Pospešek od 80 do 120 km/h je manj kot pet sekund. Skupna moč je 143 kW, povprečna poraba bencina pa 4,4 l/km, piše v sporočilu za javnost. K temu pripomore baterija s kapaciteto 1,83 kWh. Pogonski bencinski motor ima prostornino 1,5 litra in moč 75 kW (102 KM), električni motor ima moč 100 kW (136 KM). Pomemben del je še ločen generatorski motor, ki omogoča najrazličnejše načine delovanja pogonskega sklopa. Voznik lahko izbira med različnimi načini vožnje. EV - vožnja samo na električni pogon, dokler polnjenje to omogoča, Serijski način („Series“), ko motor deluje prek generatorja, ki poganja električni motor za pogon, Serijska vožnja in polnjenje („Series and Charge“), ki omogoča vožnja ter polnjenje baterije pri nizki obremenitvi, nato način pogon in polnjenje („Drive and Charge“), ko motor poganja kolesa, hkrati pa prek generatorja polni baterijo in način vzporedno („Parallel“), ko tako motor kot elektromotor poganjata kolesa.
MG ponuja pri MG3 svoje inženirske rešitve. Kitajci pravijo, da so se inženirji osredotočili na nosilce motorja in vzmetenja, materiale za absorpcijo zvoka ter zasnovo menjalnika, vse v luči želje po zmanjšanju stopnje hrupa ter vibracij, kar zgolj še dodatno pripomore k zagotavljanju dobrih voznih lastnosti.
Sodobno opremljena kabina in veliko varnostne opreme
Preselimo se v kabino, ki jo zaznamujeta dva zaslona. Vozniku je na voljo 7-palčni digitalni informacijski zaslon ter 10,25-palčni osrednji informacijsko-zabavni sistem. Pri MG pravijo, da so izboljšali grafiko in odzivnosti obeh, plavajočih zaslonov. Sredinska konzola je vseeno ohranila niz stikal s klavirskimi tipkami, vse z namenom povečanja stopnje varnosti in udobja med vožnjo.
Satelitska navigacija je na voljo kot del serijske opreme, enako funkcije za povezljivosti pametnih telefonov s sistemi Apple CarPlay™ in Android Auto™. MG iSMART pa kupcem modela MG3 zagotavlja še dodatno raven povezljivosti in funkcij, ki bi jih običajno poznamo iz modelov višjega razreda.
Druge pomembnejše elemente serijske opreme predstavljajo klimatska naprava, avdio sistem s povezavo Bluetooth, štirje USB priključki ter zadnji parkirni senzorji in kamera. Pri višjih nivojih opreme je moč zaslediti tudi oblazinjenje v slogu usnja, vstop brez ključa („Keyless entry“), ogrevane prednje sedeže in volan ter 360-stopinjsko kamero.
MG3 pa je opremljen z najnovejšimi naprednimi varnostno-asistenčnimi sistemi (ADAS). Večjo varnost zagotavlja tudi kombinacija različnih, poprej omenjenih sistemov in tehnologij – MG Pilot. Le-ta tako vključuje prilagodljivi tempomat, sistem za pomoč pri ohranjanju vozila na voznem pasu (LKA) v kombinaciji s sistemom za opozorilo ob zapuščanja voznega pasu (LDW), opozorilnik pred naletom in sistemom pomoči v prometnih zastojih (TJA).
Avtomobil v Slovenijo prihaja v prihodnjih mesecih. Na Žurnal24 smo se vanj že usedli in strnili prve vtise, ki sledijo v prihodnjih dneh.
Kitajci imajo velik problem, požrejo vsaj 2 l več kot obljubljajo! Tako se bojim, da tudi "pri tej Cliotovi konkurenci" deklarirana poraba 4,4l/100km v realnih pogojih nanesla 6,4l/100km!?
Pa kolk 1ga pompa ... tresla se je gora & rodila se je mish 🤦♂️
že novodobna vozila se kvarijo.......zdaj še to kitajsko sranje privlekli....