Popolnoma drži, da so moji spomini na sezono 2006, ko sem z mitsubishi lancerjem postal državni prvak, še vedno sveži. Reli Saturnus je ogromen projekt. Tedne in tedne sem razmišljal in poskušal na različnih mestih pokriti vsaj večino tistih stroškov, ki jih tako dirkanje prinaša. Nato je vendarle padla odločitev za najem mitsubishija, ki je teoretično dirkalnik za sam vrh. Meni bodo manjkali dirkaški kilometri. Opravili smo testiranje, kjer sem iskal prave občutke za volanom avtomobila, prilagajal nastavitve in tudi spoznaval nove DMACK gume. Vprašanj v glavi je bilo dejansko preveč za samo eno testiranje. Iz kilometra v kilometer se v mitsubishiju počutim bolje, manj zarjavelo in bolj sproščeno. Za nami je tudi že večji del popisa proge. Saturnus bo imel letos dve povsem novi hitrostni preizkušnji, ki bosta predstavljali polovico tekmovalne dolžine relija. Obe v okolici Krtine in Moravč sta izredno zahtevni, razgibani in raznovrstni. Vsi smo se lahko prek njiju zapeljali le dvakrat. Na relijih za SP je to sicer uveljavljena praksa, pri nas pa zasebni dirkači tako strogih omejitev niso vajeni.
Bo ali ne bo padalo?
Od zapiskov pa je v reliju odvisno skoraj vse, kar pri novih HP velja še toliko bolj. Zato bo lahko prav nedeljski del relija tudi odločal. Tam bo neznank za vse izredno veliko. Za dirkače pred Saturnusom je pomembno tudi vprašanje vremenske napovedi. Nekaterim dež ugaja, tudi sam nima nič proti spolzki podlagi, le vsem gledalcem in navdušencem bi privoščil lepa sončna dneva za spremljanje dirke. Plohe nas zagotovo čakajo, kar bo še povečalo nepredvidljivost. Danes zvečer čaka mojega sovoznika Darka Laha še naporno delo urejanja zapiskov, v katerih napak ali dvomov ne sme biti. Ta čas bo v dirkaške barve polepljen tudi že najin mitsubishi, jutri zjutraj pa se vsi skupaj odpravljamo v Stožice na verifikacijski in tehnični pregled.
Ob 16. uri naju lahko tam pričakate na startni rampi, po 19. uri pa tudi že na prvi hitrostni preizkušnji. Najin mitsubishi bo imel na boku startno številko 8.