Moški, ki kupujejo vpadljive športne avtomobile, morda lažje navežejo stik z ženskami, vendar predvsem s tistimi, ki si ne želijo poroke ali resne zveze, je pokazala raziskava v ZDA.
Rezultate raziskave, v kateri je sodelovalo skoraj tisoč ljudi iz Teksasa in Minnesote, so objavili v reviji Društvena psihologija. Raziskovalci so ugotovili, da moški kupujejo razkošne stvari tudi zgolj zato, da bi pritegnili pozornost nasprotnega spola, medtem ko pri ženskah tega niso zaznali. Anketiranke so tudi potrdile tezo, da se ženskam zdi bolj zanimiv moški v porscheju kot pa v hondi. Zadnje pa imajo v mislih zgolj krajšo in zabavno romanco, ne pa tudi resne zveze s končnim ciljem - poroko.
"Ko ženska razmišlja o poroki, vpadljivi športni avtomobili ne bodo imeli prednosti pred navadnimi avtomobili," meni Daniel Beal, soavtor raziskave in asistent psihologije na Univerzi Rice.
"Vsekakor tudi ženske porabljajo denar za razkošje, vendar pa povsem iz drugačnih razlogov kot moški," pa pojasnjuje Jill Sundie, vodja raziskave in asistentka marketinga na Univerzi v San Antoniu.
27
ogledov
Moški s športnimi avtomobili niso za poroko
Ženske, ki bi rade imele resno zvezo ali se celo poročile, se ne zanimajo za moške v porschejih. Dame naj bi sklepale, da športne avtomobile kupujejo tisti, ki so za "lahke zabave".