Prenova zajema predvsem LED-dnevne luči in spremenjeno motorno masko, prvič videno pri focusu. Toda še več novosti je v notranjosti in pod pokrovom, kjer najdemo nove ecoboost bencinske motorje in novo napredno tehniko. Cene s 4.500 evri popusta se začnejo pri ugodnih 16.340 evrih.
Kljub dodatni športnosti bolj uglajen
Čeprav je mondeo dobil agresivnejšo motorno masko in pas LED-diod med glavnima žarometoma in meglenkama, pa ravno zaradi večje količine kroma zdaj deluje bolj elegantno oziroma zrelejše. Prej omenjene LED-diode so serijske od paketa trend naprej, kromirana obroba stekel od titaniuma naprej. Platišča lahko merijo vse do velikosti 19 palcev, 20 ecoboost in 2,2 TDCi motorji pa imajo tudi dvojno izpušno cev.
Bolj dovršena, predvsem pa napredna notranjost
Tudi notranjost je bila prevetrena, in sicer so merilniki dobili nekoliko novejšo grafiko, bolj kot to pa je pomembno, da zdaj nima več merilnika temperature v motorju, merilnik za gorivo pa je postal digitalen in del converse info sistema (ki je serijski od paketa ghia dalje). Drugačne so tudi aluminijaste obloge na vratih in sredinski konzoli, kakor tudi plastika okoli stikal klimatske naprave in avdiosistema. Slednji še vedno prihaja iz Sonyja in ima v najzmogljivejši različici 11 zvočnikov z močjo 265 vatov.
Glede prostora je tako kot glede različic (te so tri) ostal na ravni predhodnika, enako velja za prtljažnik, ki meri od 540 (5v) do 550 litrov (4v) v osnovni in od 1.390 (4v) do 1.740 litrov (karavan) pri podrtih sedežih (za limuzino tu ni podatka). Opremskih paketov je šest, če štejemo še econetic različico, pa sedem. ESC je vedno serijski, kakor tudi CD-MP3 avdionaprava z osmimi zvočniki in vtičnico za zunanje naprave ter sedem varnostnih blazin (tudi kolenska). Klima postane avtomatska in dvoobmočna pri drugem, lita platišča pa pri paketu titanium. Različica econetic ima po novem tudi sistem start&stop in pnevmatike z nizkim kotalnim pokrovom, aerodinamični paket, posebne pokrove koles in športno vzmetenje. Pri dodatkih s seznama doplačil velja omeniti novo širokokotno parkirno kamero, prilagodljivo vzmetenje IVDC in avtomatski menjalnik z dvojno sklopko powershift, kakor tudi napredno tehniko v obliki sistema opozarjanja na mrtvi kot, opozorilnik za zbranost voznika, samodejno preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi in sistema lane assist.
Motorji v znamenju downsizinga
Pri motorjih gre za nadaljevanje zmanjševanja prostornine, ki smo ji bili priča že pri modelih S-max, galaxy in C-max. Osnovo še vedno predstavlja 1,6-litrski atmosferski bencinar, ki zmore 88, v različici ecoboost pa 118 kilovatov. Med njiju je uvrščen še dvolitrski bencinski motor s 107 kilovati, prisilno polnjeni različici tega motorja pa zmoreta 149 oziroma 176 kilovatov. Na dizelski strani zgodbo začenja 1,6-litrski TDCi s 85 kilovati, dvolitrski pa zmore 103 ali 120 kilovatov. Višek ponudbe pri dizlih pa pomeni 2,2TDCI s 147 kilovati največje moči. Menjalniki so poleg pet- in šeststopenjskega ročnega še šeststopenjski klasični avtomatski in takšen z dvojno sklopko.
Cenejši skoraj od vse konkurence
Mondeo predstavlja konkurenco insignii, passatu, C5, laguni in podobnim modelom, od vseh pa je nekoliko cenejši (od insignie za tri, od pasata pa za kar 16 odstotkov), kar gre na račun popustov v višini 4.500 evrov, ki so jih do nadaljnjega deležne vse različice. To ceno z osnovnih 20.840 evrov na bencinski strani spusti na 16.340, dizla pa lahko domov odpeljete že za 19.160 evrov. Za različico econetic boste odšteli najmanj 25.990 evrov, višek ponudbe pa predstavlja različica 2.0 ecoboost titanium S, ki v karavanski različici stane 37.550 evrov (obe brez popusta). Letos naj bi prodali 250 vozil, plus 50 starih mondeov iz zaloge.