Mitsubishi je prejšnji teden sporočil, da je pri meritvah porabe goriva pri novih modelih uporabljal nedovoljene metode, da bi lahko dokazal boljše rezultate od veljavnih. Takrat so povedali, da so metodo uporabljali od leta 2002, vendar je podpredsednik Mitsubishija Ryugo Nakao danes povedal, da so za domači trg to metodo v resnici uporabljali že od leta 1991 in da ne vedo, za koliko modelov gre.
Za zdaj so govorili le o štirih modelih, ki so jih, tudi za potrebe znamke Nissan, izdelovali za domači japonski trg. Doslej se je navajal podatek 600.000 vozil.
Družba je tudi priznala, da ni spremenila metode merjenja porabe goriva, ko je japonska vlada pred leti zahtevala uporabo sodobnejših metod. Prostore družbe so prejšnji teden preiskali državni organi, afera pa je sprožila ugibanja o usodi podjetja, ki že tako finančno ne posluje dobro. Od razkritja afere so njene delnice upadle še za 50 odstotkov.
Po polletnem relativnem zatišju po aferi Dieselgate je zlagana poraba in obremenjevanje okolja spet v ospredju avtomobilske industrije, potem ko so nemški regulatorji prejšnji teden ugotovili, da je izmed 53 testiranih modelov različnih znamk kar 22 presegalo dovoljene vrednosti dušikovih oksidov.
dezurni@zurnal24.si