Ni presenetljivo, da v treh tednih, kolikor sem električno mestno kolo testirala, praktično ni bilo dneva, ko me kdo na rdečem semaforju ne bi pobaral. Najpogostejše vprašanje je bilo, koliko kilometrov je mogoče prevoziti.
Kolo C70e znamka S-bikes, ki smo ga preskušali na Žurnalu24, naj bi po obljubah proizvajalcev ob varčni uporabi električnega pogona zdržalo do 70 kilometrov. Realno sem sama z njim prevozila okoli 60 kilometrov, je pa res, da nikoli nisem dopustila, da bi mi baterije zmanjkalo sredi poti. Nekaj poskusnih kilometrov brez vključenega dodatnega pogona me je prepričalo, da si daljše vožnje z relativno težkim kolesom pač ne želim. To vseeno ne pomeni, da ni mogoča. Morda bi vožnjo primerjala z mestnim kolesom BicikeLJ, ki ni najbolj udobno, a ko ga potrebuješ, si nadvse zadovoljen, da možnost obstaja.
Polnjenje kolesa je nadvse enostavno in kolo je vsaj v teoriji možno napolniti praktično kjerkoli, saj se polni preko običajne hišne električne vtičnice. V praksi boste verjetno potrebovali še kakšen podaljšek. Popolnoma izpraznjena baterija se polni približno pet ur.
Relativno lahko električno kolo, ki tehta 21 kilogramov, je za moj okus vseeno malenkost pretežko, da bi ga vsakodnevno nosila s kleti. Garaža oziroma kolesarnica je tako tista, ki bo poskrbela, da boste kolo dodatno vzljubili.
Devet stopenj pomoči ...
Kolo ima devet stopenj pomoči, že prva in druga poskrbita za hitro speljevanje, pri četrti in peti poganjamo zgolj nalahno, pri najvišjih stopnjah pomoči pa kolesarjenje na Ljubljanski grad ali Orle postane užitek. No, če lahko mirno prezrete osuple in jezne poglede drugih potnih kolesarjev. Zalotila sem se celo, da sem na poti do svojega cilja izbirala trase, kjer je bil vsaj del navkreber. Naklon, ki bi sicer mučil vas, namesto tega muči baterijo in jo boste zato na daljših klancih hitro izpraznili.
Ob hladnih jutrih, ki jih v Ljubljani pogostokrat spremlja še nekaj megle, boste v primerjavi z navadnim kolesom potrebovali še dodatno plast oblačil. A po drugi strani boste v poletni vročini "dodatni pomoči" še kako hvaležni. Električna pomoč je - tako kot pri vseh ostalih električnih kolesih - omejena na zakonskih 25 km/h.
Če si želite pomoči pri premagovanju razdalj, klancev in pri speljevanju, je mestna različica S-bike dobra izbira. V primerjavi z nekoliko manjšo in zložljivo različico je kolo C70e, ki smo ga preizkušali tokrat, tudi veliko bolj udobno in lažje premaguje mestne ovire v obliki neporavnanih robnikov, neravnih kolesarskih stez. Z njim je mogoče premagovati tudi treking poti, previdno le pri luknjah na makadamu, saj vas ob neprevidni vožnji električni pogon lahko hitro spodnese.
Trenutna cena: 1.199 evrov.
Serijska oprema C70e vključuje: aluminijast okvir, centralni motor 36 V / 250 W BAFANG z omejitvijo hitrosti na 25 km/h, integrirano baterijo LG (36 V) s 7,8 mAh, sedem stopenjski SHIMANO menjalnik, hidravlične zavore TEKTRO.
Google zdaj plačuje € 701 do € 012 na dan za delo na spletu od doma. Nikoli si nisem mislil, da bom lahko to naredil, vendar moj najboljši učitelj zasluži več kot € 32571 mesečno, to počne, in ona me… ...prikaži več je prepričala, da poskusim. Tudi novi ljudje to lahko brez težav zaslužijo € 623 dnevno in lahko zaslužij0 celo višje s časom ... Tako sem začel ➤➤➤ ➤➤➤➤ ➤➤➤ www.WebJob8.Com
"centralni motor 36 V / 250 W BAFANG z omejitvijo hitrosti na 25 km/h" Centralni bi razumel kot v sredini, kar iz slik in iz opisa na strani Špana ni razvidno. Tam piše: "Motor: Bafnag brez-krtačni, 36V 250W, pesto-motor"