Mercedes-Benz bo prenehal z izdelavo manjših kombijev. Model citan, ki je sodil med gospodarska vozila, in njegova potniška različica z imenom razred T, bosta šla v zgodovino. Razred T tako sledi razredu X, še enemu, ki je pri Mercedesu zdržal le eno generacijo vozil.
Pri Mercedesu so novico, to je prvi objavil Automobilwoche, potrdili. "V skladu s strategijo za rast v donosnih segmentih, objavljeno maja 2023, izvajamo ciljno usmerjene naložbe in dodatno optimiziramo naš portfelj izdelkov," je v finančnem jeziku povedala tiskovna predstavnica znamke.
Mercedes je že nekaj časa v fazi velike reorganizacije, med katero bo ukinil številne svoje modele. Ob nedavni predstavitvi povsem novega CLA so potrdili, da bodo med drugim poleg razreda B ukinili tudi razred A.
Umikata se novi generaciji potniško-gospodarskih vozil
Zadnja citan in razred T bosta s proizvodnih trakov v Renaultovi francoski tovarni v Maubeugeu prišla sredi prihodnjega leta. Naslednikov ne bosta imela, Mercedes se s tem povsem umika iz segmenta manjših dostavnikov ter njihovih potniških različic.

Ostali pa bodo zvesti področjem srednjih in velikih dostavnikov. V prvem nastopajo z vitom oziroma razredom V, v večjem pa s sprinterjem. V teh dveh segmentih so donosi precej večji. Mercedes je sicer s programom gospodarskih vozil zelo uspešen in ustvarja pri vsakem prodanem vozilu celo višje donose kot pri programu osebnih vozil.
Nova generacija gospodarskih vozil je že v razvoju. Vzporedno razvijajo dve prilagodljivi platformi, električno (VAN.EA) in za termične motorje (VAN.CA). Prihodnje leto bodo najprej pokazali električne modele, nato pa še takšne na termični pogon. Eni in drugi naj bi si delili okoli 70 odstotkov sestavnih delov, izdelovali jih bodo na istih linijah.
Kakšen bo naslednji razred V kot najbolj težko pričakovani član nove generacije, bo Mercedes-Benz s študijo Vision V pokazal že čez nekaj dni na avtosalonu v Šanghaju.

Partnerstvo pomembno tudi za Slovenijo
Kot so napovedali pri Automobilwoche, se z ukinitvijo citana in razreda T tudi zaključuje partnerstvo z Renaultom. To je segalo še v leto 2010, ko sta oba koncerna vodila markantna šefa Dieter Zetsche in Carlos Ghosn (na zgornji fotografiji).
Sodelovanje je potekalo na številnih področjih, od deljenja platform za avtomobile do skupnega razvoja pogonov. Med drugim je Revoz na podlagi tega sodelovanja hkrati izdeloval modela twingo III in smart forfour, tudi v električnih izvedenkah.
Nemška jajca na francoski način! Da pokneš od smeha ;-)
Niso mogli tega za 30 - 40 jurjev prodajat, pa bodo probal V - razred za 100 jurjev.pa razumi to logiko. Pa bi mogu bit V- Razred za 40 jurjev dosegljiv kupcem...no bomo videli do kdaj, ane pobje. Kdor da… ...prikaži več za ta kombi 100 jurjev, mora bit precej zameglen ininet precej poceni dnarja :)