Skupina študentov je posnela oglas, ki zaradi tematike razburja tudi sedem desetletij po drugi svetovni vojni in smrti njenega glavnega akterja. Študenti so želeli na ustvarjalen način prikazati, kaj vse zmore preventivni sistem za zaznavanje pešcev v Mercedesovih avtomobilih, pri tem pa so šli čez rob, ki razmejuje sprejemljivo od spornega.
V oglasu je prikazano zaspano avstrijsko podeželje konec 19. stoletja, v katerega se pripelje mercedes-benz razreda C iz 21. stoletja. Opremljen s sistemom za prepoznavanje pešcev avtomobil samodejno ustavi pred gručo otrok, ki mu je nepazljivo stopila na pot. Nato kader pokaže mladega fanta, za katerega se izkaže, da je Adolf Hitler. V igri z zmajem otrok steče čez cesto ravno v trenutku, ko mimo pripelje srebrni avtomobil. Ta se tokrat ne ustavi, otrok zbit obleži na cesti. Sledi napis, da mercedes-benzi prepoznajo nevarnost, še preden se pojavi.
Verjetno oglas ne bi nikoli dosegel takšne publicitete, če ne bi stuttgartski velikan tako ostro zahteval jasno pojasnilo gledalcem, da spot ni avtoriziran z njegove strani in da gre zgolj za projekt v študijske namene. Tako pa sta si ga v nekaj dneh ogledala že okoli dva milijona uporabnikov spleta.