Težava je, ker vozniki luči za meglo pogosto uporabljajo v vseh vremenskih razmerah, ne zgolj v megli, zato so lahko za udeležence zelo moteče. Še posebej moteča je močna zadnja rdeča luč, ki jo je treba ugasniti, če za vami vozi avtomobil, opozarjajo v raziskavi.
V raziskavi britanske zavarovalnice Swiftcover so ugotovili, da je nepravilna uporaba žarometov za meglo vzrok kar 300 tisoč nesrečam na Otoku, da ima kar 14 odstotkov meglenke prižgane tudi, ko ni megle, ker je avtomobil tako videti bolj športno. Iz istega razloga meglenke bolj pogosto uporabljajo mladi vozniki, stari od 18 do 34 let. Raziskava razkriva, da moški v primerjavi z nežnejšim spolom luči za meglo uporabljajo dvakrat bolj pogosto. Manjšina je pojasnila, da meglenke uporablja kot opozorilo drugim voznikom, da se jim približuje vozilo, v primeru, da vozijo v močnem dežju ali vetru.
Naš zakon o pravilih cestnega prometa v četrtem odstavku 71. člena predvideva, da se na cesti ob zmanjšani vidljivosti praviloma uporabljajo zasenčeni žarometi, meglenke ali pa kombinacija obeh. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 metrov ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim na majhni razdalji vozi drugo vozilo. Kazen za nepravilno uporabo je 40 evrov.
117
ogledov
Meglenke krive za 300.000 nesreč
Raziskava vodilne britanske zavarovalnice Swiftcover je razkrila, da vozniki s prižganimi lučmi za meglo letno povzročijo kar 300 tisoč prometnih nesreč. Težava je, ker zaslepijo ostale voznike, še posebej v Londonu, kjer se zgodi 50 odstotkov nesreč več kot v preostalih delih Velike Britanije.
Končno en članek tudi na to temo. Mi gre že pošteno na živce to nepoznavanje pravilne rabe meglenk.
Ma kaj v dežju. Folk vozi tudi ob jasni noči z meglenkami. Bumbarji.Kje je policija da kaznuje
meglenkarji so odraz kulture voznika, ne tisti, ki pelje 65 skozi "naselje". da ima nekdo prižgane meglenke v dežju veliko pove o njem samem (tega ni malo).