Avto
22 ogledov

Mazda že v naslednjih mesecih z ofenzivo

Mazda CX-3 Mazda
Pri Mazdi se po krizi pred leti pobirajo. Lani so v Sloveniji prodali 636 vozil, kar je 11 odstotna rast, a še vedno občutno manj kot v zlatih letih. Od leta 2015 si obetajo še veliko več, do številke 1.000 prodanih primerkov pa jim bosta najbolj pomagala dva nova modela, en tudi povsem nov izdelek.

Pri Mazdi bodo leto začeli z novo generacijo mazde2, nadaljevali pa s povsem novim modelom, športnim terencem CX-3, ki bo zapolnil vrzel pod modelom CX-5, ki prihaja v posodobljeni različici, tako kot tudi mazda6. V drugi polovici leta sledi poslastica, povsem nova mazda MX-5, ki bo nadaljevala kult legendarnih Mazdinih roadsterjev.

Zanimivo je, da bo mazda3, ki so jo predstavili pred letom in pol, konec leta najstarejši model v ponudbi. Nova mazda2 in CX-3 bosta po navedbah Mazdinega distributerja v Sloveniji predstavljali kar polovico prodaje. Vse večjo prepoznavnost pri strankah predstavlja tehnologija Skyactiv, kar 93 odstotkov vseh mazd3 pri nas ima to tehnologijo, ki jo sestavlja lahka gradnja, lahki motorji, menjalniki, karoserija in podvozje, s čimer so občutno zvišali učinkovitost razvojnega in proizvodnega procesa. 

57-odstotno rast prodaje načrtujejo klub temu, da je v Sloveniji 10 in ne več 12 trgovcev z njihovimi vozili, saj je mariborski trgovec Šerbinek končal v stečaju, v Mariboru so ga nadomestili z Avtohišo Ferk, trgovcev ni več v Novi Gorici in Novem mestu, a vsaj za Dolenjsko za prihodnje puščajo odprta vrata.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.