Mazda po 28 letih uvaja nov logotip, s katerim se želi estetsko prilagoditi spremembam in razvoju v avtomobobilističnem svetu.
Leta 1997 so pri Mazdi uvedli tridimenzionalni simbol črke M, za katerega so inspiracijo našli v morskem galebu.
Osnovni moto simbola ostaja, vendar pa je logotip postal preprostejši in dvodimenzionalen. Gre za preprosto črno zasnovo z nekaterimi grafično zaostrenimi detajli v črki M.
S tem naj bi bil logotip tudi prijaznejši za uporabo v digitalnih medijih.
Čeprav pri Mazdi spremembe še niso potrdili, pa so nekateri japonski mediji, kot je Nikkei, že najavili, da je odločitev dokončna.

Kmalu prihod električne šestice
Logotipe so v zadnjem času spremenile številne znamke, na primer Peugeot, Citroën, Fiat, Renault, Volkswagen. Najbolj kontroverzna od vseh pa je bila sprememba pri znamki Jaguar.
Mazda je relativno majhna japonska znamka, ki pa avte prodaja po vsem svetu. Glavna novost znamke letos bo prihod nove generacije limuzine mazde6e. V Evropo prihaja sredi leta, pogon bo le električen.
Pi Network kripto rudarjenje preko telefona ali tablice, zasluži pravi denar! Brezplačno naložite aplikacijo in uporabite kodo, ki vam takoj doda 1 PI kovanec in 25% višji donos. Koda: DZETOTEX Informacije na: https://minepi.com/dzetotex