Mazda CX-90 bi v Evropi sicer bila velik križanec v ponudbi Mazde, v ZDA pa velja za srednje velikega križanca. V bistvi pa gre za povečano evropsko mazdo CX-60 in je drugi model Mazdine nove linije velikih križancev, ki jo bosta poleg obeh omenjenih križancev do konca leta predstavljala še dva: mazda CX-80 v Evropi in Japonski ter mazda CX-70 v ZDA.
Evropski kupci bodo torej razočarani, saj bo predstavljeni CX-90 na voljo predvsem v ZDA.
Mazdo CX-90 so zato razvili predvsem v okviru tistega, kar pričakujejo stranke a severnoameriškem trgu. To pomeni predvsem, da je avtomobil širok in dovolj dolg, da omogoča tri vrste sedežev. Ohranja pa tudi pričakovano dinamične vozne lastnosti in izraža »občutek vitalnosti«, ki ga omogoča oblikovni jezik KODO. Tako kot v mazdi CX-60, pa tudi v mazdi CX-90 lahko zaznamo elemente japonske estetike.
Pod motornim pokrovom bo na voljo predvsem novi 3,3-litrski turbobencinski vrstni šestvaljnik, ki mu bo pomagal 48-voltni blagi hibrid, na voljo pa bo tudi priključno hibridni pogonski sklop z 2,5-litrskim štirivaljnikom in elektromotorjem. Tudi tu bo na voljo štirikolesni pogon s prioriteto zadnjega pogona.
Pri Mazdi izpostavljajo tudi možnost tretje sedežne klopi, ki so ji namenili lastne šobe klimatske naprave, in vrsto možnosti nastavitev po lastni želji. Opozarjajo tudi na sistem »pogled skozi«, ki intuitivno prikazuje informacije, ki so potrebne za vožnjo, vozniku pa je na voljo tudi velik projekcijski zaslon na vetrobranskem steklu.