Pri Mazdi nadaljujejo s širitvijo modelne palete. Kako pomemben bo za njih novi predstavnik krepko naraščajočega B-suv segmenta nakazuje podatek o večjem bratu CX-5, ki je kot prvi ponudil zdaj že prepoznavno skyactiv tehnologijo in kodo dizajn. Mazda je milijon modelov dražjega in večjega CX-5 prodala v vsega treh letih, časovno prej ji je to uspelo le z modelom mazda3.
Križancev več kot srednje velikih limuzin
B-SUV segment je v velikem porastu in pri Mazdi niso mogli več čakati. Če je bilo v Sloveniji v tem segmentu še leta 2011 prodanih vsega 800 križancev, predvidevajo, da jih bo letos že 4500, kar je 7,5 odstotka vseh prodanih vozil v Sloveniji in več kot je velik D segment (5 odstotkov), v katerem je mazda6.
Strokovnjaki uspeh križancem pripisujejo trendovskemu dizajnu, ki v kombinaciji z višjim sedenjem ponujajo boljši občutek varnosti. Pri Mazdi izpostavljajo, da je recept za uspeh prav dizajn, o čemer smo se na mednarodni predstavitvi pogovarjali z vodjo programa za CX-3.
Sorodnica z mazdo2
CX-3 je narejen na platformi nedavno predstavljene in tudi že preizkušene na testu, mazde2. To pomeni enako medosno razdaljo, a večje zunanje mere in večji prtljažnik, ob višji, 15,5-centimetrski oddaljenosti od tal. V segment križancev prinaša premium materiale in tehnološko vsebine, kot je radarski tempomat, ki jih do zdaj nismo bili vajeni. CX-3 ni bila prikrajšana niti za druge asistenčne sistem, ki smo jih spoznali v mazdi6 in CX-5, kot so nadzor mrtvih kotov, opozorilo za zapuščanje voznega pasu, sistem za izogibanje trkov … Na voljo so tudi LED aktivni žarometi.
Mazdin sistem za povezljivost mazda connect prinaša možnost posodobitev v prihodnosti, zdaj pa omogoča povezljivost s pametnimi telefoni, povezavo s spletom in poslušanje do 40.000 internetnih radijskih postaj. Po vzoru na druge modele ima tudi head-up zaslon, samostoječ 7-palčni zaslon, s katerim se upravlja z vrtljivim krmilnikom in gumbi okoli njega za lažji dostop do informacij.
Sliši se nenavadno: dvolitrski bencinski motor
Mazda se še vedno upira zmanjševanju motorjev in dodajanju turbopuhal, saj prisega na svojo skayactiv-G tehnologijo bencinskih motorjev.
Na izbiro sta dva bencinska dvolitrska atmosferska agregata z 88 kilovatov moči (120 KM) in 110 kilovatov moči (150 KM) in en turbodizelski agregat z 77 kilovatov moči (105 KM). Menjalnika sta bodisi šeststopenjski ročni ali samodejni, dva sta tudi pogona, na prednji kolesi ali na vsa štiri kolesa.
Na ceniku je pet stopenj opreme (emotion, challenge, attraction, revolution in revolution top). Osnovni paket (emotion) prinaša klimatsko naprav, blutooth in tehnologijo i-stop za samodejna zaustavitev in zagon motorja ob ustavljanju vozila. Že drugi paket opreme prinaša mazda connect sistem s sedempalčnim ekranom in vrtljivim vmesnikom, samodejno klimo, tempomat. Oprema attraction med drugim dodaja head-up zaslon, športne merilnike, ogrevane sprednje sedeže. Prav opremi challenge in attraction naj bi bili najbolje zastopani v Sloveniji.
Od 15.490 evrov dalje
Najcenejši je vstopni bencinski model v kombinaciji z osnovno stopnjo opreme in dvokolesnim pogonom, ki stane 15.490 evrov, z opremo challenge stane 17.290 evrov, z opremo attraction pa 18.990 z ročnim in 20.790 s samodejnim menjalnikom.
110-kilovatni bencinski motor z opremo revolution in štirikolesnim pogonom stane 22.390 evrov z ročnim in 24.190 s samodejnim menjalnikom.
Cene na dizelski strani se začnejo pri 19.090 evrih za opremo challenge.