BMW serije 3 je že 45 let prodajna uspešnica münchenskega proizvajalca avtomobilov. In to kljub razcvetu športnih terencev in križancev. In čeprav ima tudi električno prihodnost, se pri BMW niso izneverili aktualni, sedmi generaciji.
BMW je štiri leta po predstavitvi v Münchnu prenovil enega svojih najbolj tradicionalnih in priljubljenih modelov pri nas, serijo 3 - limuzino in touring. Osvežen je dizajn, predvsem pa je bolj luksuzna notranjost, saj je napredna, digitalizirana ter povezljiva z zunanjim svetom.
Poudarek na športnem videzu
Pri BMW prav s serijo 3 dokazujejo, da še znajo delati športne avtomobile in ne le SUV-je. Zunanji dizajn serije 3 je po prenovi še dodatno začinjen, saj prenovljen sprednji del poudarja športni videz. Novost so standardni full LED-žarometi s tanjšimi obrisi in dnevnimi lučmi, razporejenimi v obliki obrnjene črke L. Modri poudarki in svetlobni učinki označujejo opcijske prilagodljive LED-žaromete z nezaslepljujočimi matričnimi dolgimi lučmi, dinamičnim uravnavanjem dolžine svetlobnega snopa in spremenljivo porazdelitvijo svetlobe.
Dodali so zdaj že znano veliko ledvičko z novimi dvojnimi prečkami, podaljšanim sprednjim odbijačem z natančno oblikovanimi površinami in maskami odprtin za zrak v črni barvi visokega sijaja. Opcija M Shadow Line visokega sijaja, ki zajema okvirje stranskih oken, je zdaj na voljo standardno.
Podaljšan je zadnji odbijač, ki ima večji delež površin, lakiranih v barvi karoserije. Zaključki izpušnih cevi imajo premer 90 ali 100 milimetrov. 17-palčna platišča iz lahke zlitine so zdaj standardno nameščena pri vseh motorizacijah, nekaj je novih barv. Opcijsko je na voljo paket M sport, ki videz in velikosti posameznih delov (na primer platišča) le še nadgrajuje.
Kabina povsem nova
Večjih sprememb je bila deležna kabina, ki se zgleduje po zadnjih izdelkih BMW. To pomeni, da zdaj vključuje že znan ukrivljeni zaslon. Popolnoma digitalna kombinacija zaslonov je sestavljena iz 12,3-palčne instrumentne plošče za volanom in 14,9- palčnega nadzornega prikazovalnika. Bistveno je zmanjšano število gumbov in stikal zaradi glasovnega upravljanja ter upravljanja na dotik. Nova je tudi prestavna ročica na sredinski konzoli.
Standardna specifikacija opreme zdaj vključuje tudi samodejno klimatsko napravo s tripodročnim upravljanjem, BMW Live Cockpit Plus, vključno z navigacijskim sistemom v oblaku BMW Maps, notranje vzvratno ogledalo s samodejnim zasenčenjem, odlagalni paket in nadzor razdalje pri parkiranju (PDC) s senzorji spredaj in zadaj. Širok je tudi nabor naprednih sistemov za avtomatizirano vožnjo in parkiranje.
Zmogljivi agregati
Nabor pogonskih sistemov sestavljajo štirje bencinski in dizelskimi motorji s štirimi ali šestimi valji, vključno z najnovejšim bencinskim štirivaljnikom z izpušnim kolektorjem, nameščenim v glavi valja. Razpon moči je od 110 do 275 kilovatov oziroma od 150 do 374 konjskih moči. Vrstni šestvaljni bencinski motor in vsi dizelski agregati so kombinirani z 48-voltno blago hibridno tehnologijo.
Osemstopenjski menjalnik steptronic je zdaj del standardne opreme pri vseh novih modelih BMW serije 3. Osemstopenjski športni menjalnik Steptronic s posebej ostro dinamiko pretikanja ter funkciji Launch Control in Sprint je mogoče naročiti posebej. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive je standardno vgrajen pri modelih z vrstnim šestvaljnikom. Kot dodatna opcija je na voljo za dve bencinski različici (BMW serije 3 Touring: ena bencinska različica), dva dizelska motorja in priključno hibridne modele.
Za osnovni limuzinski model je treba odšteti 42.050 za karavansko različico touring pa 43.750 evrov.
od spredaj ko čelada od dartvaderja od boka kot zaletena honda. kje so časi ko je bil BMW lep ? za zmeraj mimo !