Slovenski oblikovalec, sicer danes šef zunanjega dizajna pri Mercedes-Benzu se je podpisal pod obliko velikega znamkinega kupeja, ki bo kot serijski avto kmalu nadomestil sedanjo generacijo razreda CL. Oblikovno se kupe zelo naslanja na še povsem sveži razred S, pri znamki njegovo podobo opisujejo z besedami "senzualna čistost" in samozavest.
Odlikuje ga markanten prednji del z lučmi v popolni LED-tehnologiji, dolg pokrov se prek nizkega strešnega loka in dinamičnih bočnih lijij prevesi v spuščen zadek, tamkajšnja zadnja svetila pa so za znamko nenavadno ozka in ravna.
Kupe S si je od limuzinskega soimenjaka za notranjost izposodil precej idej, tako ves prostor pred voznikom in še globoko v sredino armaturne plošče zaseda enovit zaslon, ki služi za prikaz vsemogočih digitalnih podatkov. Za pogon so konceptu namenili 4,6-litrski V8 z dvojnim turbopolnilnikom in 700 Nm navora.
Serijski kupe bo imel enako raznovrstne opcije opreme kot razred S, med drugim sistem avtonomne vožnje, s katerim je limuzina nedavno brez voznikove pomoči prevozila stokilometrsko razdaljo v navadnem prometu.