Kot sta poročala tiskovna portala Reuters in Bloomberg, bi se lahko hummerji na ceste vrnili v obliki premiumskih poltovornjakov in športnih terencev z električnim pogonom.
Oba medija sta na osnovi izjav ljudi, ki so blizu vrhu GM, izbrskala, da naj bi ponovno vstajenje znamke izvedli že februarja v okviru oglasnih kampanj ob finalu ameriškega nogometa Super Bowl, v predstavitvenem spotu pa naj bi nastopil kar košarkarski superzvezdnik LeBron James. Prava vrnitev, torej prodaja dejanskih avtomobilov, naj bi bila načrtovana za konec leta 2021.
V okviru GMC
Znano je še, da bodo avtomobili prišli na trg v okviru znamke GMC, s katero General Motors na ameriškem trgu ponuja velike poltovornjake, terence in športne terence. Sam Hummer naj bi v njenem okviru nastopal pod imenom Hummer by GMC. Tudi prodaja bo potekala v okviru GMC-jeve mreže.
Ukinitvi znamke Hummer, ki je imela korenine v proizvodnji zmogljivih terencev za vojsko, je leta 2010 sicer botroval predvsem ugled "ekstra velikih požiralcev goriva", ki ni bil v skladu z vse večjimi težnjami po prijaznosti do okolja in varčevanju z gorivom, pa tudi ne s tedanjim zvišanjem cen goriva.
Vrnitev zaradi okoljskih izračunov
K vrnitvi znamke kot ponudnice električnih avtomobilov so v zadnjem času pripomogla predvsem prizadevanja avtomobilskih proizvajalcev, da bi s ponudbo električnih vozil zmanjšali splošne izpuste svojih znamk, predvsem ko gre za v ZDA še vedno zelo priljubljene velike terence in poltovornjake.