Boj. “Nissan juke ni odvzel strank drugim našim modelom, saj je dosegel povsem nov segment kupcev.” Podobno kot pri uvozniku za vozila Nissan odgovarjajo pri Oplu, Chevroletu, Peugeotu in Renaultu, kjer so se najprej odzvali na trendovsko zahtevo trga po avtomobilih, ki se jih je zaradi kombiniranja prostornosti videza prijelo ime križanci.
Glede na uradno statistiko so ti avtomobili znotraj B-segmenta povsem izrinili majhne enoprostorce in odvisno od znamke dosegajo od petinskega pa vse do polovičnega deleža v prodaji. Povprečna starost kupcev je več kot 40 let, le pri peugeotu 2008 tudi manj; in če sta kar dve tretjini novih kupcev nissan juka ženske, se denimo za capturja odloča več moške populacije, ki v številnih primerih avtomobil kupuje kot drugo vozilo pri hiši, kažejo analize uvoznikov. Bolj kot družinskemu prevoznemu sredstvu so namenjeni parom z odraslimi otroki ali starim staršem, ki izkoristijo prijaznost do manj gibčnih, okretnost med vožnjo in prostornost pri pomožnem prevažanju vnukov.
NE SPREGLEJTE: primerjava treh križancev: opel mokka, renault captur in peugeot 2008
Nekateri so jih zamudili
Analitiki trga poudarjajo, da križanci niso namenjeni le pridobivanju kupcev, ki morda še niso vozili avtomobilov posamezne znamke, temveč imajo tudi vlogo blagodejnega obliža na razpuščeni evropski trg zadnjih let. V povprečju je namreč takšen avtomobil okoli tri tisoč evrov dražji od običajnega predstavnika B-segmenta, velikansko povpraševanje pa obeta dobre zaslužke.
Medtem ko bodo nekateri proizvajalci (Ford) v prihodnjih mesecih na ta obetavni trg šele vstopili, drugi, v prvi vrsti koncern Volkswagen, odkrito priznavajo, da so zamudili.
Brez skrbi, da jemljejo kupce tudi sami sebi, saj gre vedno za delni kanibalizem. Bo pa zanimivo, ko bo na trg prišla Kia Niro z naslovnice - takrat bo zadeva doživela nov epilog, kjer bo Juke dobil pravo konkurenco -… ...prikaži več Chevrolet, Opel in Peugeot so namreč po tej plati bolj obrobni igralci.