Biti previden. Biti zbran za volanom, se vesti predvidljivo, brez nenadnih odločitev, uporabljati smerokaz, paziti in gledati pri zavijanju, se ne pustiti zapeljati mislim na službene in domače nerešene zadeve – nasvetov za varno vožnjo je še in še. Da nismo povzročitelji ali žrtve prometnih nesreč, verjetno pomaga tudi sreča. Policijska statistika sicer kaže, da je najpogostejši vzrok za nesreče prevelika hitrost in objestnost voznikov. Pri motoristih je treba to še bolj izpostaviti, saj so slabše vidni, v vzvratnem ogledalu se lahko zdijo le kot majhna pika, zato ne pričakujemo, da se bodo tako hitro približali, kot potem dejansko se. Preventivne akcije policistov s poligoni za učenje varne vožnje ob začetku motoristične sezone so vsekakor dobrodošle. Verjamem, da se rezultati, tudi spričo bolj pozitivne varnostne statistike, poznajo. Mimogrede, dobrodošli bi bili tudi poligoni za motoriste, ki bi bili odprti skozi vso sezono in bi tako predvsem tistim, ki jim primanjkuje adrenalina, omogočili, da bi se raje tam zdivjali kot na cesti.
nisi samo motoristi problematični.no mulci na skuterjih so poglavje zase.ampak avtomobilisti, ki telefonirajo med vožnjo v 95 % niso spodobni delati dveh stvari istočasno.danes zjutraj se je ena voznica na sredi ceste ustavila in mirno telefonirala. ni… ...prikaži več ji znesla vožnja in telefonijada istočasno. ni vklopila smernikov, ni zapeljala na rob. ne sredi ceste se lepo ustavi in telefonira.... ( cca 6:05 zjutraj )
Se popolnoma strinjam s tamo celo sedaj ko sem sam motorist,a nevarnost ne preti od motorja ampak od odštekanih odklopljenih voznikov avtomobilov.Samo od njih in od nikoder drugod.Vse drugo je zanemarljiv faktor.
Ne razumem veselja motoristov, ko pa jim praktično vsako sekundo na cesti preti nevarnost...