Ta naziv so jim podelili v žiriji, ki vsako leto podeljuje prestižni naziv International Van of the Year (IVOTY).
Razglasitev se je odvila med sejmom Solutrans v francoskem Lyonu, žirijo pa je sestavljalo 24 evropskih novinarjev, ki so specializirani za gospodarska, industrijska in transportna vozila. Konkurenca je bila trda, saj se je za naziv potegovalo 15 vozil, ki so na trg prišla v zadnjem letu.
Glavni kriteriji za žirijo so učinkovitost vozil, varnost, pa tudi okoljski standardi. Renaultov in Mercedesov dostavnik sta si zmago zaslužila zaradi svoje moderne in inovativne tehnične zasnove, žirija je poudarila tudi odlično varnostno zasnovo.
Med drugim na desni strani kangooja in citana ni klasičnega B stebrička, tako da se bočna vrata odpirajo v širino kar 1,45 metra. Najboljša v razredu sta po notranji prostornini (do 3,9 kubičnega metra), maksimalno obremenitev 600 kg pa je mogoče z nekaterimi dodelavami povečati kar na 800 kg. Ob tem lahko avtomobila vlečeta tovor z maso do 1.500 kilogramov.
Moderna in udobna je tudi potniška kabina z veliko odlagališči, opcijo treh sedežev in številnimi asistenčnimi sistemi. Bencinski in dizelski motor sta varčna, prihaja pa tudi električna različica.
Oba proizvajalca sta nagrado IVOTY doslej prejela po trikrat, a še nikoli za skupni projekt.