V diviziji M so razvili eksluzivno različico modela M5. Morda komu osnovnih 412 kW (560 KM) pač ne zadostuje, zato si bo lahko privoščil "competition edition" izpeljanko, ki ima kar 441 kW (600 KM) moči in 700 Nm navora. Vse to zagotavlja modificirani twin-turbo V8 motor.
29 kilovatov so v 4,4-litrskih globinah našli ob pomoči sprememb na ECU računalniku in povišanem pritisku polnilnega tlaka. Na ta način limuzina s petimi sedeži sedaj do 100 km/h pospeši desetinko pod simbolno mejo štirih sekund. Standardno je hitrost omejena na 250 km/h, za doplačilo ga "odprejo" na 305 km/h.
Standardna oprema je competition paket, ki med drugim prinaša nekaj oblikovnih dodatkov in bolj doneč zvok. Avto ima tudi nekoliko trše podvozje, ki je spuščeno za centimeter, temu je prilagojeno tudi obnašanje blažilnikov. Zavore so rumene, torej keramične. M5 competition edition je standardno postavljen na 20-palčna platišča, zanj pa sta eksluzivno namenjeni "carbon" črna in "mineral" bela barva.
Cena avta je (v Nemčiji) od 129.500 evrov, a bo treba pohiteti z naročili, saj jih bodo naredili le 200.
M5 competition edition se je izenačil z dosedaj najmočnejšim tovarniškim BMW-jem. Podobno moč okoli 600 konjičev je imel M5 30 jahre izpred dveh let, ki je bil v trenutku razprodan. In še zanimivo "naključje": BMW je posebno izpeljanko M5 najavil tik pred uradnim razkritjem rivalskega E63 AMG. Tudi ta bo krotil čredo okoli 600 konjičev, kakopak.
dezurni@zurnal24.si