Geelyjev konglomerat je ogromen. Stavi na sestrsko navezo z Volvom, ki je v kitajski lasti, zato lahko marsikateri del Volva najdemo tudi v Geelyjevih modelih. Skupina Geely ima poleg Geely Auto in Volvo Cars v lasti tudi znamke Smart, Lynk & Co, ZEEKR, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon, RADAR, in Cao Cao Mobility.
Slovenski uvoznik, ki ima v Sloveniji trenutno devet prodajnih salonov in prav toliko serviserjev, pred kratkim je prodajni salon odprl v Kranju, sledijo pa še nekatere nove lokacije po Sloveniji, pravi, da je prednost Geelyja pred drugimi kitajskimi znamkami prav razvejana prodajno-servisna mreža, kot tudi dejstvo, da ne ponujajo zgolj električnih modelov. Povsem novi model, coolray, ki je po odhajajočem atlasu, drugi model v paleti v Sloveniji, ima pod motornim pokrovom bencinski motor, ki je edina izbira.
Coolray predstavlja tudi povsem nov oblikovalski slog znamke, ki je zelo športen, na kar nakazuje ogromen strešni spojler na zadku, štirje zaključki izpušne cevi ali pa rdeče športne zavorne na skrite za 18-palčnimi platišči. Pravijo, da v Sloveniji ciljajo prav na vse tipe kupcev, čeprav izzivalna oblika nakazuje, da globalno gledano zelo cilja na mlajše kupce. Še ena posebnost na zunanjosti je posebna sivkina barva, ki se preliva oziroma spreminja in je ena od šestih barv, ki jih je možno izbrati.
Po velikosti med B in C SUV razredom
Notranjost je oblikovana moderno, predvsem pa zelo prostorno. Coolray se s 4,38 metra dolžine (2,6 metra medosne razdalje) uvršča med B SUV in C SUV predstavnike. Pri Geelyju pravijo, da v prvi vrsti računajo na kupce v B SUV segmentu, kjer so renault captur, peugeot 2008 in številni drugi modeli, na račun cene in notranje prostornosti pa tudi na kupce C SUV razreda – na primer hyundai kone, VW t-roca, seat atece …
Na račun radodarne dolžine, je predvsem veliko prostora na zadnji klopi, presenetljivo pa ga je dovolj tudi v prtljažniku (vrata se odpirajo električno), ki ima volumen 330 litrov. Presenetljivo zato, ker je to slabost večjega atlasa pro, ki je na račun prostornosti na drugi klopi izgubil nekaj litrov v prtljažniku. Pohvalimo lahko tudi odlagalne površine, predvsem spredaj med obema sedežema je ureditev zelo prijetna in uporabna, tako kar zadeva odlagališča za plastenke, kot telefone, ki se polnijo brezžično in drobne predmete.
Potniška kabina je zelo moderna, tudi uporabljeni materiali so na oko in otip prijetni.
Ne le coolray: Geely bo ponudil široko paleto avtomobilov
Geely v Slovenijo in v Evropo ne prihaja le s coolrayem, atlas pro se bo počasi poslovil. Znamka namerava predstaviti vrsto avtomobilov, vključno z limuzinami, karavani, križanci in električnimi avtomobili Geely ima ambicije postati celovit igralec na avtomobilskem trgu, ki bo lahko pritegnil širok krog strank. Že letos prihaja SUV C razreda starray (4,67 metra dolžine) in še en povsem električni SUV C razreda, prihodnje leto sledi še priključno-hibridni SUV in večji SUV D razreda (4,88 metra dolžine) in tudi večja limuzina D razreda, ki bo v dolžino merila več kot pet metrov.
Notranjost moderna, oprema nadpovprečna
Notranjost je po zgledu na zunanjost zelo športna, tudi športni sedeži so športni, volan je oblečen v usnje, barvita, k temu pripomore tudi ambientalna osvetlitev ponoči in predvsem digitalna. Armaturno ploščo zaznamujeta dva zaslona, 10-25-palčni LCD zaslon instrumentalne plošče in 12,3-palčni zaslon na dotik. Sistemi kot so pametni ključ, elektronska parkirna zavora, ogrevanje sedežev in volanskega obroča, panoramska streha, električno pomični sedeži so samoumevni.
Tudi tehnološko v rubriki asistenčni sistemi za pomoč vozniku meri na sam vrh razreda. Prvi vtis je, da je nadpovprečna grafika zaslonov in slika kamer – ima celo 540-stopinjsko panoramsko kamero s slikovnim panoramskim prikazom, ki omogoča celo pogled pod vozilo. Avtomobil ima kar 12 vgrajenih radarjev na sprednjem in zadnjem delu vozila, ki zagotavljajo pomoč pri parkiranju vozila z vseh strani.
Agregat je le en, a zmogljiv
Kupci ne bodo imeli težav z izbiro agregata, saj je pod motornim pokrovom le 1,5-litrski štirivaljni motor z močjo 128 kW/172 KM (290 Nm navora) v kombinaciji s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom z mokro dvojno sklopko, ki moč vedno prenaša le na prednji kolesi. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,6 sekunde. Šibkejšega agregata ne bo.
Tudi glede opreme coolrayja ne bo težav, saj je praktično vse vključeno v paket GF s ceno 26.990 evrov. Za doplačilo 1.500 evrov je na voljo tudi oprema GF+, ki prinaša sivkino barvo in posebna 18-palčna platišča.
Garancija na vozilo je štiri leta oziroma 100.000 prevoženih kilometrov. Pri uvozniku ne skrivajo ambicij in pravijo, da želijo biti med tremi prodajno najbolj uspešnimi modeli v B SUV razredu. Letos nameravajo v Sloveniji prodati okoli 300 modelov coolray. Vozila v vseh barvah so na zalogi.
Ku*** ste eni pametni... Kaj Volvo je pa slučajno dober avto?
kitajsko sranje...
Imam občutek,da kitajci sem vozijo tista vozila,ki pri njih že 2 leti stojijo na travnikih,in jih nobeden ne povoha