Kitajska avtomobilska znamka Geely, ki je po svetu prodala že 10 milijonov osebnih vozil, v okviru podjetja Geely Adria začenja s prodajo vozil na slovenskem trgu, kjer svoja vozila že prodaja kitajska znamka MG, ki želi v treh letih postati peta najbolje prodajana znamka vozila v Sloveniji.
Geely je del Zhejiang Geely Holding Group (ZGH), globalne skupine za tehnologijo mobilnosti s sedežem v mestu Hangzhou na Kitajskem. Skupina ZGH deluje na globalnih tržiščih in je velik vlagatelj v avtomobilsko industrijo ter inovativne znamke, povezane z mobilnostjo.
Podjetje Geely Automobile je bilo ustanovljeno leta 1997, Geely pa je prva kitajska avtomobilska znamka, ki je prodala 10 milijonov avtomobilov in je že pet let zapored najbolj prodajana znamka osebnih vozil na Kitajskem.
Znanje in zmožnosti izdelovati vse vrste vozil
Ob vstopu na slovenski trg so v predstavitvenem sporočilu za javnost zapisali, da imajo vpogled v prihodnost avtomobilske industrije in nudi najnaprednejše tehnologije. Trenutno različno velika vozila izdelujejo na štirih modularnih platformah ꟷ BMA (B-segment Modular Architecture), CMA (Compact Modular Architecture), SPA (Scalable Platform Architecture) in SEA (Sustainable Experience Architecture) ꟷ in so rezultat sodelovanja njegovih štirih globalnih razvojno-raziskovalnih in treh globalnih oblikovalskih centrov.
Skupina trenutno zaposluje več kot 120.000 ljudi po vsem svetu, znotraj svojih blagovnih znamk pa ima več kot 40 proizvodnih in montažnih obratov, osem centrov za raziskave in razvoj ter šest oblikovalskih centrov v Severni Ameriki, Evropi, na Kitajskem in v jugovzhodni Aziji. V Geelyjevih raziskovalnih in razvojnih centrih je zaposlenih približno 20.000 raziskovalcev. V Evropi ima ZGH 10 centrov za raziskave, razvoj in dizajn, poleg tega pa tudi šest proizvodnih obratov.
Avtomobilsko divizijo skupine sestavljajo Geely Auto Group (Geely Auto, Lynk&Co, Geometry, Livan, Proton), Volvo Car Group (Volvo, Polestar), Zeekr Intelligent Technology, Lotus, LEVC, Radar Auto, Farizon in smart Automobile (skupno podjetje z Daimlerjem).
Tovarne tudi v Evropi, tudi v Novem mestu?
Geely nenehno išče možnosti za nadaljnje povečanje svoje tržne prisotnosti, kar počne na številne načine, med drugim skozi sodelovanje z drugimi avtomobilskimi proizvajalci (Daimler, Renault, Aston Martin itd.) pri različnih projektih ter skozi vlaganja v lokalno proizvodnjo v različnih delih sveta, vključno z Evropo. Neuradno se je kot glavni akter v povezavi z Revozom v javnosti pojavil kitajski Geely, ki utegne stopiti v lastništvo podjetja.
Pri Geely Auto Group izpostavljajo razvoj štirih ključnih razredov trajnostnih pogonov (električna vozila, hibridna vozila, priključna hibridna vozila, tovornjaki na metanol). Njegovo veliko razvojno ekipo med drugim sestavlja več kot 3000 strokovnjakov za nove tehnologije, ki so razvili več kot 300 patentiranih novih energetskih tehnologij. Geely Auto ima cilj do leta 2025 zmanjšati emisije CO2 za 25 %, do leta 2045 pa bo bi radi dosegli ogljično nevtralnost.
Regionalni distributer
Geely Adria je neodvisna članica skupine podjetij SEEAG, dejavna na področju avtomobilskega trgovanja, storitev mobilnosti in drugih inovativnih avtomobilskih dejavnosti. Geely Adria zastopa Geely v državah jugovzhodne Evrope in je trenutno v procesu zagotavljanja regionalne pokritosti z nacionalno prodajno mrežo.
Prvi model Geely v Sloveniji ꟷ atlas pro
V Sloveniji bo sprva na voljo model geely atlas pro. Kompaktni SUV z dolžino 4.544 mm, širino 1.713 mm in višino 1.831 mm poganja motor 1.5 TGDI s 132 kilovati (177 konjskih moči), model ponuja tudi lahki hibridni sistem 48V EMS (Electric Motor Synergy) in jermenski zaganjalnik (BSG). Turbobencinski motor z neposrednim vbrizgom a zagotavlja največji navor 300 Nm pri 1.500 vrt./min.
Model bo na voljo s pogonom na sprednji kolesi (2WD) ali pogonom na vsa kolesa (AWD).
Po načrtih bo že v prvem četrtletju naslednjega leta slovenska ponudba obogatena z novim športnim terencem coolrayem, v nadaljevanju leta 2024 pa bo sledilo še več modelov.
Iz podjetja Geely Slovenija so še sporočili, da intenzivno delajo na vzpostavitvi prodajno-servisne mreže z namenom zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje.
Kakšna naivnost in primitivizem. Ko te zanima kak komentar in upaš da bo kak pameten vmes, pa samo S....e. Čisti slovencizem.
Kakšna naivnost in lahkomiselnost. Ko iščeš kakšen pameten komentar in naletiš na samo S....E. Slovenzism :)
Avto in pes morata biti Nemška. Je pa res, da je za klošarje vse dobro.