Zahodne avtomobilske tovarne iz svoje ponudbe vse bolj umikajo svoje najmanjše modele, saj naj se njihov razvoj ne bi več izplačal, a na kapitalistični polovici Korejskega polotoka očitno menijo drugače. Prihaja namreč prenovljeni kia picanto, ki so mu namenili kar veliko sprememb.
Avtomobil, s katerim uradno nagovarjajo mlade profesionalce in tiste, ki se vsak dan vozijo na kratke razdalje, je drugačen predvsem spredaj, kjer so mu namenili "tigrovo masko" z električnih kij EV6 in EV9. Žarometi lahko svetijo tudi v tehniki led, zadku pa občutek širine povečuje svetlobna lestvica iz led diod. Tehnika se odraža predvsem na kolotekih, ki so jih spredaj in zadaj razširili za 12 milimetrov, kar se bo odrazilo predvsem v boljšem položaju avtomobila na cesti.
Oblikovalci notranjosti pravijo, da jih je pri njihovem delu navdihovala narava, kar se odraža tudi v dveh barvnih ponudbah: avanturistično zeleni in bogato rjavi. Obe ureditvi sta na voljo tudi v kombinaciji z umetnim usnjem, s čimer sledijo zavezi o koncu uporabe usnja v vseh avtomobilih, ki so si jo zadali ob predstavitvi kie EV6. Prtljažnik z 255 litri ostaja enak kot doslej, povečati pa ga je močno na 1.010 litrov.
Prenovljen je tudi infozabavni sistem, do katerega lahko potniki dostopajo preko serijskega 4,2-palčnega zaslona ali doplačilnega 8-palčnega zaslona. Večji se lahko preko bluetooth povezave poveže z dvema telefonoma. Omogoča tudi uporabo aplikacija za vnaprejšnje nalaganje kart in nadgradnje preko spleta. Instrumentna plošča je serijsko digitalna.
Pod motornim pokrovom ni posebnih sprememb. Osnovno motorizacijo zastopa litrski trivaljnik, nad njim pa je 1,2-litrski štirivaljnik. Oba ostajata atmosferska, izboljšali pa so ju z novim sistemom za povratni tok izpušnih plinov, ki je zmanjšala izpuste škodljivih snovi. Oba motorja sta na voljo s petstopenjskim ročnim ali avtomatiziranim menjalnikom.