Pri podjetju Autocommerce, kjer so že 65 let zastopnik za znamko Mercedes-Benz, so zadovoljni z lanskoletnimi rezultati, saj so v primerjavi z letom prej dosegli 11-odstotno rast prodaje novih in rabljenih avtov ter gospodarskih vozil, glede na leto 2013 pa že kar 52-odstotno. S tem so izpolnili vse obljube do koncerna Daimler in še utrdili položaj, podobno rast napovedujejo tudi v letošnjem letu.
Presenetljiva št. 3 na lestvici
Med premium znamkami na našem trgu sicer po registriracijah gledajo v hrbet tako Audiju kot BMW, medtem ko je na globalni ravni ravno obratno in je znamka Mercedes-Benz lansko leto štiri leta pred načrtom dosegel status prvega premium proizvajalca. Prodajni direktor za osebna vozila Mercedes-Benz Andrej Bergant pravi, da jim je bolj kot tekma za registrske številke v interesu višanje deleža dejansko prodanih avtov v Sloveniji in celostna skrb za stranke. Pri tem zelo velik poudarek dajejo na prodaji rabljenih avtov, s katerimi znamko delajo precej dostopnejšo širšemu krogu ljudi, tudi za tiste, ki prej morda ne bi pomislili o nakupu mercedesa.
Po prodajnih številkah so bili hit leta 2016 tako kot še pri marsikateri drugi znamki križanci oziroma suvi, pri čemer je njihovo najmočnejše orožje GLC/GLC coupe.
Najbolj prodajan model pri znamki je sicer razred B, na drugem mestu pa razred C, ki je sicer na globalnih trgih številka 1 za Mercedes-Benz. Presenetljivo pa je tretje mesto v Sloveniji, ki ga zaseda razred V.
Naslednji korak - spa na kolesih
Zanimive so tudi napovedi o viziji ustvarjanja avtomobilov prihodnosti. V Stuttgartu največ pozornosti namenjajo povezljivosti, avtonomni vožnji in elektrifikaciji, pa tudi spremenjenim lastniškim navadam.
Če so bili že sedaj znani po udobju in tehnologiji, bodo v bodoče pozornost namenili dobremu počutju, saj naj bi avtomobili postali kot nekakšni "spa" prostori, iz katerih bodo voznik in potniki vstali bolj spočiti in umirjeni, kot so vanje vstopili. Mercedesov avtomobil prihodnosti naj bi tako znal na podlagi napredne senzorike samodejno prepoznati počutje voznika oziroma potnika ter temu primerno prilagoditi pot, glasbo, vonjave, klimo, masažo ...
dezurni@zurnal24.si