Na predstavitvi je direktor znamke Audi za Slovenijo Franci Bolta poudaril, da je audi A3 njihova druga letošnja novost in do konca leta jih bo še nekaj. Dodal je, da je 28 let, kolikor je audi A3 na trgu, lepa doba in očitno se je voznikom zelo priljubil.
V tem času je postal tudi bolj športen, udoben in digitalen, z novo različico allstreet pa je postal tudi malce bolj robusten. Audi A3 je sicer zanimiv tudi s tega vidika, da ga kar v 70 odstotkih kupujejo zasebni kupci, podjetja pa so v manjšini, torej bi mu lahko rekli tudi "najbolj ljudski audi".
Audi A3 je torej po novem tudi pri nas na voljo kot kombilimuzina audi A3 sportback, A3 limuzina in križanski audi A3 allstreet. S prenovo so zagotovili lastno vizualno identiteto vseh različic audija A3, saj ima vsaka lastni svetlobni podpis dnevnih luči, vse pa tudi novo grafiko žarometov. Drugačne so tudi maske ter večji vstopniki za zrak na odbijačih. Nekaj je tudi novih dizajnov koles, nekoliko pa so spremenjeni tudi zadki z novimi difuzorji, ki poudarjajo dinamiko.
Med novostmi seveda izstopa različica audi A3 allstret, ki se ponaša predvsem z dobrih trideset milimetrov večjim odmikom dna od tal in prilagojenim podvozjem, ki mu omogoča izlete na slabše urejene ceste. Najmočnejša različica bo imela tudi štirikolesni pogon quattro.
Vse različice so dobile tudi preurejeno notranjost z novimi oblikovnimi elementi in novimi materiali ter izboljšano končno izdelavo ter recikliranimi tkaninami. Vse različice audija A3 so tudi že v osnovi bolje opremljene, pri čemer izstopa višja stopnja digitalizacije. Pri Audiju so pri zagotavljanju dodatne opreme deloma prešli tudi na pakete.
Celotno motorno ponudbo bodo tvorili prisilno polnjeni štirivaljniki. V začetku so na voljo turbobencinski motor 1,5 TFSI in turbodizelski motor 2,0 TDI, oba z močjo 85 ali 110 kilovatov. Bencinski motorji so na voljo s šeststopenjskimi ročnimi ali samodejnimi menjalniki S tronic, šibkejši dizelski z ročnim, močnejši dizelski pa tudi s samodejnim menjalnikom.
Izjema je audi A3 allstreet, ki je na voljo le z močnejšima bencinskim in dizelskim motorjem. Vrh ponudbe za zdaj predstavlja audi S3, ki razpolaga s prisilno polnjenim 2-litrskim štirivaljnikom TFSI, konec leta pa prideta še dva priključna hibrida.
Osnovni audi A3 sportback z turbobencinskim motorjem 30 TFSI stane najmanj 27.640 evrov, za audi A3 limuzino pa je treba odšteti vsaj 28.470 evrov. Turbodizelski audi A3 35 TDI stane najmanj 29.920 oziroma 30.750 evrov v limuzinski različici.
Križanski audi A3 allstreet z bencinskim motorjem stane najmanj 30.980 evrov, z dizelskim pa 35.750 evrov. Za audi S3 pa je treba odšteti od 45.400 evrov.
Babji avto, razen RS..
VW je ljudski,audi je pa prestiž
Auuuudi pa ljudski! Torej je splošno ljudstvo izbor samih petitnežev in druge večvredne rase? Njegovi vozniki so po mojih izkušnjah največji debili kar jih je!