Avto
94 ogledov

Jetta z ESP pri nas za 16.376 evrov

VW jetta
1/22
Žurnal24 main
Na slovenske ceste je zapeljala nova Volkswagnova limuzina jetta. Za osnovni bencinski 1,2-litrski TSI-motor in osnovni nivo opreme s serijskim ESP boste zanjo odšteli 16.376 evrov.

Limuzine, kot je jetta, so po pravilu bolj uspešne na ameriških kot evropskih tleh, zato so se Volkswagnovi oblikovalci odločili, da jetti namenijo samosvoj videz in značaj, ki celo nekoliko spominja na limuzine s štirimi krogi na nosu. Prav zato jetta nikoli prej ni bila bolj športna, pridobila pa je tudi na velikosti in varnosti.

Bistveno daljša jetta, v dolžino meri 4,64 metra, devet centimetrov več od predhodnice, kljub dinamični zasnovi ponuja prostor petim potnikom, ki na zadnji klopi ne bodo več tiščali kolen v sedeže spredaj. Na splošno je bilo veliko postorjenega za ergonomijo. Razporeditev instrumentov je logična. Na novo je oblikovan volan in upravljalna plošča klimatske naprave ter radijski in radijsko-navigacijski sistemi. Armatura je usmerjena nekoliko proti vozniku in prilagojena njegovim potrebam.



Zadnja sedežna klop je že serijsko deljiva in zložljiva v razmerju 40 : 60. Pokrov prtljažnika, ki meri 510 litrov, lahko s posebnim stikalom odprete iz notranjosti vozila.

V Sloveniji bo jetta na voljo z znanimi tremi nivoji opreme, trendline, comfortline in highline, že pri osnovnem paketu pa so kupcem namenili bogato varnostno opremo: šest zračnih blazin, pet vzglavnikov z izboljšanimi naletnimi lastnostmi (spredaj sistem za preprečevanje poškodb vratnih vretenc), ABS z zavorno asistenco in ESP s funkcijo stabiliziranja prikolice, dnevne luči, zaznavanje pripetosti varnostnega pasu, avtomatski vklop opozorilnih utripalk pri sunkovitem zaviranju in asistenca za speljevanje na klancu.

Med ostalo serijsko opremo najdete še 16-palčna jeklena platišča, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali z integriranima smernikoma in zeleno tonirana termoizolacijska zasteklitev, klimatska naprava, centralno zaklepanje z radijskim daljinskim upravljanjem, radio RCD 310 s CD-predvajalnikom, osmimi zvočniki in funkcijo predvajanja datotek MP3, prikaz zunanje temperature z opozorilnikom za poledico, večfunkcijski prikazovalnik in voznikov sedež z nastavljivo višino.



V naslednjem paketu sledi usnjen volanski obroč, tempomat, sprednji meglenki in udobna sedeža spredaj, pri najbolj založenem paketu opreme (highline) pa bo kupce razvajal še večfunkcijski volanski obroč, 16-palčna športna aluminijasta platišča in športna sprednja sedeža.

Na začetku bodo na voljo en bencinski in dva dizelska agregata. Za 1,2-litrski TSI bencinski motor (77 kW/105 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in osnovnim nivojem opreme bo treba odšteti 16.376 evrov, osnovni dizel, 1,6 TDI (77 kW/105 KM) z ročnim petstopenjskim menjalnikom stane 18.013 evrov. Na voljo je tudi sedemstopenjskim menjalnik DSG z dvojno sklopko. Že zdaj je na voljo tudi 2,0 TDI (103 kW/140 KM), maja pa na slovenski trg prihajata še dve bencinski različici 1,4 TSI z močjo 118 kW (160 KM) in 2,0 TSI s 147 kilovati moči (200 KM), še mesec kasneje pa sledi še en bencinski agregat, 1,4-litrski TSI z močjo 90 kW/122 KM.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.