Novi compass je prvi novi jeep, ki ga predstavljajo v okviru nove skupine Stellantis. Model, ki ga poleg jeepa renegada in fiata 500X izdelujejo v italijanskem Melfiju, predstavlja več kot 40 odstotkov Jeepove prodaje v Evropi in je prilagojen pričakovanjem kupcev rastočega segmenta športnih terencev.
Prenova se na zunaj pozna predvsem na prednjem delu z novimi masko, odbijačem in mrežo hladilnika. Led dnevne luči so integrirane v serijske led žaromete, ki so lahko tudi projekcijski. Drugače so urejene tudi led meglenke, nova so tudi nekatera kolesna platišča, preurejene pa so tudi zadnje luči.
Močna prenova notranjosti
Od predhodnika se prenovljeni compass loči predvsem v notranjosti, ki so jo popolnoma preuredili, da je lahko sprejela nove pridobitve digitalne tehnike. Materiali so boljši kot doslej, prav tako tudi končna izdelava, za 4,4 litra je več tudi odlagalnih površin.
Nova sta tudi volanski obroč in osrednja konzola s predalom za brezžično polnjenje telefona ter drugačnim stikali, izstopa pa predvsem armaturna plošča, ki je omogočila vgradnjo 10,25-palčnega zaslona digitalnih merilnikov in visoko stoječega 10,1-palčnega zaslona za upravljanje sistema Uconnect, ki nima le večje ločljivosti, ampak je tudi hitrejši. Možno je tudi govorno upravljanje s pomočjo vmesnika »Hey Jeep«. Digitalni merilniki bodo sicer serijski v vseh razen v osnovni različici opreme longitude.
Compass je med drugim na voljo tudi v vrsto povezljivostnih možnosti, možnostjo brezžičnega polnjenja telefona z močjo 15 kilovatov, samodejnim odpiranjem prtljažnih vrat s kretnjo noge pod zadkom in štirimi HD kamerami, ki do hitrosti 12 kilometrov na uro zagotavljajo dober razgled nad okolico avtomobila. Izboljšan je tudi nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, še naprej pa so na voljo tudi programi za prilagoditev vožnje podlagi AUTO, SPORT, SNOW, SAND/MUD IN ROCK.
Preskušena motorizacija
Motorna ponudba ostaja bolj ali manj takšna kot doslej, tvorijo pa jo 1,3-litrska bencinska motorja z močema 130 ali 150 'konjev', 130-'konjski' 1,6-litrski turbodizelski motor, ki je pridobil 10 'konjev' in postal za dobro desetino gospodarnejši, ter dva priključno hibridna sklopa, ki zagotavljata tudi štirikolesni pogon.
Prenovljeni jeep compas je torej pri nas že na voljo, osnovno različico compass 1.3 GSE T4 130 longitude pa je mogoče ob upoštevanju popustov in financiranja kupiti za najmanj 21.490 evrov.