Variant je bil v primerjavi s kombilimuzinskim modelom vedno v senci. Novinec, ki so mu skrojili dinamično silhueto, piše 20-letno zgodbo povsem na novo. Proizvodnjo so iz Mehike preselili v Nemčijo, v skladu z modnimi zapovedmi pa so ga podaljšali za 28, razširili za 18 in znižali za 23 milimetrov, hkrati pa mu za sto litrov povečali prtljažnik.
Triki iz octavie combi
Prtljažnik je prvič opremljen s prtljažnim rolojem z dvostopenjsko navijalno tehniko, ki se lahko, ko podremo zadnje sedeže, pospravi v dvojno dno. Novost so tudi štirje kaveljčki za vrečke in torbice, ki smo jih spoznali že v sestrski škoda octavii combi.
Oprema, tehnologija in motorizacija kot pri kombilimuzini
V primerjavi s kombilimuzino ima za karavan obvezne strešne nosilce, si pa zato videz in tehnologijo v notranjosti ter pogonske agregate in opremo deli s klasičnim golfom.
Podoba potovalnega prostora se v primerjavi s kombilimuzino ne razlikuje, identični so tudi pogonski agregati in tri stopnje opreme. Serijsko so na voljo ESC, elektronska zapora diferenciala, sedem zračnih blazin, tudi za kolena voznika, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, nadzor tlaka v pnevmatikah in funkcija večnaletnega zaviranja ter tudi najmanj petpalčni zaslon, občutljiv na dotik (osempalčni je na voljo za doplačilo). Zanimiv je serijski ECO-sistem, ki vozniku priporoča, kdaj naj izklopi klimo in raje odpre okna.
Od 77 do 110 kilovatov, tudi štirikolesni pogon
Paleta bencinskih in dizelskih agregatov, ki v osnovi moč na cesto prenašajo s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa je na voljo tudi samodejni DSG-menjalnik z dvema sklopkama, obsega motorje s polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. Bencinski imajo moč od 77 do 103 kilovate (140 konjskih moči), dizelski pa od 77 do 110 kilovatov (150 konjskih moči). V začetku prihodnjega leta prihaja ekološki TDI bluemotion, ki po tovarniških podatkih v povprečju porabi 3,3 litra dizla na sto prevoženih kilometrov, prihodnje leto pa bo na voljo še agregat TGI bluemotion s pogonom na zemeljski plin. Variant je v različicah TDI s 77 oziroma 110 kilovati moči na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa 4motion.
Za vstopni bencinski agregat in najnižjo stopnjo opremo je treba odšteti 17.105 evrov (škoda octavia combi z enakim motorjem in menjalnikom stane 16.651 evrov) , najdražji dvolitrski turbodizel s štirikolesnim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter najvišjo stopnjo opreme stane 25.232 evrov. Letos naj bi jih skupaj z okoli 80 starimi primerki prodali 210, prihodnje leto pa naj bi se jim po željah uvoznika na naših cestah pridružilo še 690.
Veš, saj tudi po petih letih starosti dobiš 5 do 6 tisoč evrov več za njega, kot bi dobil za vse tiste ki si jih naštel z konkurence !
Popravek: da je OD primerljivo motoriziranega in opremljenega avta pri konkurenci vrednejši za 5 do 6 tisoč eurov.Res, umirite se in razmislite trezno. Ostalo je marketing.
Evo neopredeljeno mnenje: zadnjič sem pregledal tega novega golfa. Prvo kar se tiče materialov v nemških avtih za katere vsi pravijo, da so top. Okej, zakaj potem v spodnji polovici kabine sama trda plastika po kateri sem veselo trkal? Enako… ...prikaži več kot pri vseh ostalih avtih torej.Drugič. Ni bil niti karavan, samo hatchback, s švohejšim dizlom in samo 5 brzinami, usnje alcantara sedeži, zadaj kamera in display, plus samoumevan oprema: stekla in ogledala električna, zaklepanje itd. --> samoumevno danes. Cena? dobrih 23 tisoč eurov. Je v redu avto, počutje je ok. Ampak da je primerljivo motoriziran in opremljen avto pri konkurenci vrednejši za 5 do 6 tisoč eurov? lepo vas prosim, niti pod razno.Potem se pogledal ponudbo za 23 do 25 tisoč eurov: pri skoraj vseh ostalih za tak denar pride en razred višji avto, s 140 oz. 150 konjskim dizlom, 6 brzin, in ostalo skoraj popolnoma enaka oprema. Pa ne mi rečt, da se golf pelje toliko bolje kot razred nižji avto samo zato, ker je VW? <