Čudaški videz, šibek motor, precej hrupa … vse to je ''odlikovalo'' tega posebneža, ki pa je bil še vedno udobnejši in močnejši od večine primerljivih evropskih malčkov. Bil je razglašen za četrti najvplivnejši avto vseh časov (za Fordom T, minijem in žabo).
Vse skupaj se je začelo leta 1931, ko sta Ferdinad Porsche in nemški proizvajalec motociklov Zündapp razvijala ''Auto fur Jederman'' (avto za vsakogar). Bilo je prvič, da je bilo uporabljeno ime ''Volkswagen'' (ljudski avto). Za njegov razvoj pa je bil pravzaprav zaslužen nacistični voditelj Adolf Hitler, ki je s finančno injekcijo pomagal Ferdinandu Porscheju, da je začel proizvajati avtomobil za dva odrasla in tri otroke, ki je bil državljanom tretjega rajha na voljo za 990 mark, toliko, kot je v tistem času stalo motorno kolo.
Vrtoglavi hroščev let med zvezde pa se je začel šele po drugi svetovni vojni, v 60. letih prejšnjega stoletja se je zajedel v kolektivno zavest, danes je ikona in edini znani časovni stroj. V 50. in 60. letih je hrošč doživel mnogo kozmetičnih in mehaničnih izboljšav. Leta 1967 je tehtal je 840 kilogramov, kar je bila tipična teža za evropski avto tistega časa, največja hitrost je bila 130 kilometrov na uro.
V 60. in 70. letih sta inovativna oglaševalska kampanja in sloves o zanesljivosti pripomogla, da je hrošč potolkel prejšnji prodajni rekord Forda T – ko je bil 17. februarja 1972 narejen hrošč številka 15.007.034. Do leta 1973 je številka že presegla 16 milijonov in do leta 1992 narasla na 21 milijonov prodanih primerkov.
Leta 1974 se je VW znašel v finančnih težavah, ki mu jih je uspelo premostiti šele s pomočjo prav tako legendarnega golfa (v ZDA so ga imenovali rabbit). Toda medtem ko so golfa do današnjih dni periodično posodabljali in je od prvotne zasnove ostalo le nekaj malega, je hrošč skozi vso svojo ''kariero'' ob minornih posegih ohranil originalno podobo.
Golf ni pomenil konca za hrošča, ki so ga v manjših količinah še vedno proizvajali v ostalih nemških tovarnah vse do 19. januarja 1978, ko se je glavnina proizvodnje zaradi nižjih proizvodnih stroškov preselila v Brazilijo in Mehiko. Zadnji hrošč je bil narejen v mehiški Puebli 30. julija leta 2003. Zadnja serija tri tisoč hroščev je bila prodana kot Ultima Edicion.
410
ogledov
Izvalil se je zadnji stari hrošč
So legende in je hrošč. Prve modele so skonstruirali v 30. letih prejšnjega stoletja, zadnji hrošč pa je s tovarniškega traku pripeljal leta 2003 v Mehiki. Življenjska doba sodobnega človeka.